|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تقدیر مدیر کل دفتر امور مجامع، بودجه و مدیریت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرکل دفتر امور مجامع، بودجه و مدیریت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیری از زحمات و تلاش های معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای اقدامات مؤثر در مباحث استقرار کمیته و گروه حسابرسی داخلی و تعین تکلیف بدهی خزانه موضوع اجرای مفاد 32 و 33 قانون برنامه و بوجه، تقدبر و تشکر به عمل آورد.

  اخبار آب
  27 اسفند 1399

تقدیر مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت مدیریت منابع آب ایران از بازرس ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیری از زحمات و تلاش های بازرس ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری شرکت آب منطقه ای قزوین به پاس عملکرد مطلوب در انجام وظایف محوله تقدیر به عمل آورد.

  اخبار آب
  27 اسفند 1399

سد نهب در استان قزوین با دستور رییس جمهور آبگیری شد

در چهل و پنجمین و آخرین هفته از پویش هر هفته الف _ب _ ایران با دستور رئیس جمهور آبگیری سد نهب در استان قزوین و با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، استاندار قزوین، نماینده مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران و مسئولین استانی در محل سد نهب آغاز گردید.

  اخبار آب
  26 اسفند 1399

برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس کارگروه های مدیریت جامع کیفیت منابع آب منطقه یک کشور

جلسه ویدئو کنفرانسی کارگروه های مدیریت جامع کیفیت منابع آب منطقه یک کشور با دستور کار ارائه گزارش عملکرد طی یکسال گذشته و با حضور مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری از آب و آبفا و کلیه اعضاء این کمیته در استان های منطقه یک کشور برگزار گردید.

  اخبار آب
  24 اسفند 1399

تقدیر مشاور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در امور زنان و خانواده از دو بانوی فعال شرکت آب منطقه ای قزوین

مشاور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در امور زنان و خانواده با ارسال لوح های جداگانه ای از مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و مشاور مدیرعامل این شرکت در امور بانوان و خانواده، به پاس تلاش ها و زحمات ارزشمند در راستای تحقق اهداف سازمانی در حوزه امور بانوان و خانواده تقدیر و تشکر بعمل آورد.

  اخبار آب
  23 اسفند 1399

تقدیر مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو از معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با ارسال لوح تقدیری از تلاش های معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان قزوین در برگزاری مطلوب مانور تمرینی آموزشی زلزله منطقه مرکزی شمال کشور تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

  اخبار آب
  23 اسفند 1399

اقدامات شرکت آب منطقه ای در صیانت از آبهای زیرزمینی شایسته تقدیر است

پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و کلیه اعضاء این شورای برگزار گردید.

  اخبار آب
  20 اسفند 1399

تقدیر رئیس کل دادگستری استان قزوین از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین در پنجمین جلسه این شورای که به میزبانی شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید، با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش های مدیرعامل این شرکت در راستا حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و پیشبرد اهداف شورای حفظ حقوق بیت المال استان تقدیر بعمل آورد.

  اخبار آب
  20 اسفند 1399

بازدید اعضای کمیته آبگیری وزارت نیرو از سدهای نهب و بالاخانلو

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین از اخذ موافقت آبگیری سد نهب پس از بازدید اعضای کمیته آبگیری وزارت نیرو و همچنین بررسی روند عملیات اجرایی سد بالاخانلو توسط اعضا این کمیته خبر داد.

  اخبار آب
  19 اسفند 1399

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرستان البرز

طی مراسمی و با حضور فرماندار شهرستان البرز، مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات خانم مهندس امان آبادی، مهندس علیخاصی به عنوان رئیس جدید اداره منابع آب شهرستان البرز معرفی گردید.

  اخبار آب
  17 اسفند 1399

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر منابع آب شهرستان بویین زهرا

مراسم تقدیر از مدیر سابق و معارفه مدیر جدید منابع آب شهرستان بویین زهرا با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

  اخبار آب
  14 اسفند 1399

کسب رتبه سوم در شاخص بالاترین عملکرد اقدام مثبت در ملاقات های مردمی توسط شرکت آب منطقه ای قزوین

شرکت آب منطقه ای قزوین در شاخص بالاترین عملکرد اقدام مثبت در ملاقات های مردمی وچهره به چهره با حضور مدیر عامل حائز رتبه سوم گردید.

  اخبار آب
  11 اسفند 1399

آزاد سازی حریم کیفی قنات کوشکک

با همت و تلاش همکاران دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین آزاد سازی حریم کیفی قنات کوشکک در محدوده روستای ورسه صورت پذیرفت.

  اخبار آب
  10 اسفند 1399

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین

جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین با حضور استاندار، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانداران شهرستان‌های البرز، آبیک و آوج، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی استان برگزار گردید.

  اخبار آب
  9 اسفند 1399

دعوت از پیمانکاران واجد شرایط جهت انجام پروژه عملیات پاکسازی و فنس کشی مخزن سد بالاخانلو

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد براساس قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه های مربوطه از پیمانکاران واجد شرایط (داشتن حداقل پایه 4 ابنیه یا راه و ترابری) برای انجام پروژه عملیات پاکسازی و فنس کشی مخزن سد بالاخانلو که اطلاعات آن در سامانه الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به شماره ثبت 2099001107000030 بارگذاری شده، دعوت بعمل آورد

  مناقصات
  5 اسفند 1399
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 39
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 1,268
  • بازدید دیروز : 6,555
  • کل بازدید : 5,318,259
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 11:21:50
  • شناسه IP شما : 3.144.12.205

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8