
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای قزوین، در این دیدار، راهکارهای تقویت تعامل و هماهنگی میان دستگاه قضایی و اداره منابع آب شهرستان آبیک در راستای صیانت از منابع آب و مقابله با تخلفات حوزه آب مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در این نشست صمیمانه، بر ضرورت برخورد عدلانه و قاطع با برداشتهای غیرمجاز، حفاظت از منابع آبهای سطحی و زیرزمینی، پیشگیری از تعرض به بستر و حریم رودخانهها و اجرای دقیق قوانین و مقررات تأکید شد و طرفین، استمرار همکاریهای مشترک را گامی مؤثر در حفظ حقوق عامه، صیانت از منابع آبی و تحقق مدیریت پایدار آب در شهرستان آبیک دانستند.
شایان ذکر است دراین دیدار رئیس اداره منابع آب شهرستان آبیک گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و طرح های توسعه منابع اب در محدوده شهرستان آبیک ارائه نمود.