به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین منصور ستوده مدیر عامل این شرکت در این خصوص اظهار داشت: ما به عنوان یک شرکت خدمت رسان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی همواره به دنبال دریافت و شنیدن ایده ها، درخواست ها، پیشنهادات، مشکلات و انتقادات مردم استان در حوزه فعالیتهای جاری خود هستیم تا بتوانیم با پاسخگوییف گام های موثری مناسبی را در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.
وی افزود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از جمله سامانه هایی است که مردم میتوانند بی واسطه با مدیران ارشد استان ارتباط برقرار کرده و موضوعات و درخواستهای خود را با آنها در میان بگذارند، ما نیز بر حسب وظیفه و بنا بر دعوت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استان به طور متناوب در این محل حضور به هم رسانده تا بتوانیم ضمن شنیدن مشکلات مردم راهکارهای مناسبی را نیز در جهت رفع و حل آنها ارائه نماییم.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای قزوین در پایان تصریح کرد: در کنار سامانه سامد در جهت استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی بی واسطه روزهای دو شنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی و ارتباط چهره به چهره با متقاضیان در این شرکت برقرار بوده و مراجعین میتوانند در صورت نیاز در این روز با مراجعه به شرکت موضوعات و مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیرعامل و معاونین شرکت در میان بگذارند.
شایان ذکر بیشتر موضوعات مطرح شده با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در خصوص تعیین تکلیف چاه های فرم یک و فرم پنج، میزان رها سازی آب کانال، حق آبه های سد نهب و ساخت و سازه های انجام شده در حریم و بستر رودخانه های استان بود.