|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معرفی برترین های جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان همکاران صنعت آب و برق استان قزوین

جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فرزندان همکاران صنعت آب و برق در استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس، با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین؛ جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فرزندان همکاران صنعت آب و برق در استان قزوین به منظور گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس با حضور بیش از 100 ورزشکار، پس از دو روز رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات و در رشته آمادگی جسمانی پسران در گروه سنی 8 تا 10 سال، علیرضا رضایی و پیمان زمانی هر دو از شرکت توزیع نیروی برق به ترتیب موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند و محمود احمدی از شرکت انتقال برق نیز در رده سوم جای گرفت.

در گروه سنی 11 تا 14 سال در رشته آمادگی جسمانی محمد پرهام راد مهر از شرکت توزیع نیروی برق در رده نخست قرار گرفت، ایلیا روزه دار از شرکت انتقال برق و امیرعباس طاهرخانی از شرکت توزیع نیروی برق نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

در رشته آمادگی جسمانی و در گروه سنی 15 تا 18 سال نیز دانیال احمدی، مسعود قهرمانی و مهرساد نقی لو هر سه از شرکت توزیع نیروی برق به ترتیب حائز کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته طناب کشی تیم الف شرکت توزیع نیروی برق متشکل از دانیال احمدی، علی نوری، امیر رضا موسوی، مهرزاد نقی لو، محمد امیر ربیعی و مسعود قهرمانی به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین در همین رشته تیم شرکت آب منطقه ای استان با مانی اسماعیلی، ماهان ملکی، علیرضا عطایی، ابوالفضل فرمانی، جاوید حسین پور، علیرضا اکبرشاهی در جایگاه دوم ایستاد و شرکت آب و فاضلاب استان نیز با محمدپارسا آشوری، سپهر ملازینل، آتیلا محب علیان، آراد سالی، محمد آرشام نادری و محمد پویا آشوری در رده سوم جای گرفت.

در بخش دختران و در رشته آمادگی جسمانی در گروه سنی 8 تا 10 سال ساغر محبی، آرشیدا رحمانی فاطمه نوریانی هر سه از شرکت توزیع نیروی برق به ترتیب در مکان های اول تا سوم جای گرفتند.

در گروه سنی 11 تا 14 سال نیز آتنا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق اول شد، پرنیا میرزانیا از شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی دوم و ملیکا نوری نیز از شرکت توزیع نیروی برق در رده سوم جای گرفت.

همچنین در گروه سنی 15 تا 18 سال در رشته آمادگی جسمانی مبینا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق در جایگاه نخست و مهدیس جمالی از شرکت انتقال برق و متینا حسنی از شرکت آب منطقه ای قزوین نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

در رشته دوومیدانی در گروه سنی زیر 8 سال مهنا یگانه راد از شرکت آبفا اول شد، دلنیا دانکو از شرکت آب منطقه ای در مکان دوم ایستاد و مهیا حسنی از شرکت آب منطقه ای و یاس محمودی از شرکت توزیع نیروی برق به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رشته دوومیدانی و در گروه سنی 8 تا 11 سال نیز فاطمه مصباحی از شرکت آب منطقه ای قزوین اول شد، ریحانه یگانه راد از شرکت آبفا در سکوی دوم ایستاد و عطیه یزدی پور از شرکت آبفا و مبینا طاهری دوست از شرکت توزیع نیروی برق نیز به صورت مشترک در سکوی سوم قرار گرفتند.

در گروه سنی 12 تا 14 سال در رشته دوومیدانی آتنا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق در جایگاه نخست ایستاد، نیکو نیکزاد از شرکت آب منطقه ای دوم شد و مقام سوم نیز بطور مشترک به ساغر محبی و ملیکا نوری از شرکت توزیع نیروی برق رسید.

در رشته دوومیدانی گروه سنی 15 تا 18 سال آرزو کلهر از شرکت آبفا به مقام اول رسید، مبینا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق در مکان دوم جای گرفت و مهدیس جمالی از شرکت انتقال برق و ملیکا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

در رشته طناب کشی آزاد تیم الف شرکت توزیع نیروی برق متشکل از خانم ها مبینا و آتنا قاسمی، پریماه محمدی، ساغر محبی، فاطمه نوریانی به مقام اول دست یافتند.

سکوی دوم این رشته به تیم مشترک شرکت های تولید نیروی برق شهید رجایی و انتقال برق رسید که اعضای این تیم را پرنیا و پارمیس میرزانیا، پارمیس و مهدیس جمالی و آتوسا مرادی تشکل می دادند. همچنین تیم «ب» شرکت توزیع نیروی برق نیز متشکل از تیام حریری پور، ملیکا نوری، یسنا طاهری دوست، آرشیدا رحمانی و محنا فرهناک در سکوی سوم جای گرفت.

کد خبر: 1498
  تاریخ خبر : 28 شهریور 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 28 شهریور 1401
 خواجوی
 535
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 18
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 623
  • بازدید دیروز : 4,612
  • کل بازدید : 5,275,813
  • آخرین به روزرسانی : 27 فروردین 1403 15:17:30
  • شناسه IP شما : 3.141.244.201

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8