|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

افتخار آفرینی فرزند یکی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین در المپیاد جهانی شیمی

زهرا تهمتنی فرزند فتح اله تهمتنی مدیر فنی شرکت آب منطقه ای قزوین موفق به کسب مدال طلای المپیاد جهانی در رشته شیمی گردید.

  اخبار آب
  29 مرداد 1402

اخذ سند 1006 هکتاری بستر رودخانه شاهرود در استان قزوین

باتلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان سند بستر رودخانه شاهرود در استان قزوین اخذ گردید.

  اخبار آب
  25 مرداد 1402

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزداگان به میهن اسلامی در شرکت آب منطقه ای قزوین

مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی با حضور عضو شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

  اخبار آب
  25 مرداد 1402

حفظ و حراست از 21 میلیون مترمکعب آب در سفره های آب زیرزمینی دشت قزوین

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال 1402 از محل اجرای پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی از خروج 21 میلیون مترمکعب آب بصورت غیر مجاز از آبخوان دشت قزوین جلوگیری بعمل آمد.

  اخبار آب
  24 مرداد 1402

تبیین جنبه های اجتماعی و فرهنگی مهمترین عامل در همراه سازی مردم در حوزه های کاری تخصصی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: تبیین جنبه های اجتماعی و فرهنگی در حوزه های کاری تخصصی می تواند همراهی مردم را اجرای آن بدنبال داشته باشد.

  اخبار آب
  18 مرداد 1402

ورزش مهمترین عامل در جهت ایجاد نشاط و روحیه قوی برای خدمت رسانی به مردم در زمینه آب و برق می باشد

در مراسمی با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین از مقام آوران این شرکت در مسابقات ورزشی سال 1401 و سه ماهه اول سال 1402 تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  اخبار آب
  16 مرداد 1402

اجرای پویش ملی نذرآب زیرزمینی برای اولین بار دراستان قزوین

پویش نذر آب زیرزمینی با هدف عملیاتی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری مدضله العالی و سیاست‌های کلی وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین برای تحقق برنامه های تعیین شده توسط کمیته احیاء و توسعه پایدار دشت قزوین در راستای بهره وری هر چه بیشتر از منابع آب در کشاورزی دانش بنیان اجرایی می‌شود.

  اخبار آب
  16 مرداد 1402

آغاز انجام مطالعات تکمیلی و فاز دوم احداث سد بورمانک در منطقه طارم استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: آغاز مطالعات تکمیلی احداث سد بورمانک پس از یک دهه توقف و انتقال آب از سد طالقان به شهر مهرگان بزودی عملیاتی می شود.

  اخبار آب
  15 مرداد 1402

بهبود امکان سنجی کاربری تصاویر ماهواره ای در حوزه فعالیت های شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: داده‌های سنجش از دور می‌توانند به این شرکت کمک کند تا فعالیت های خود را با دقت بالاتر و هزینه های کمتر انجام دهد.

  اخبار آب
  9 مرداد 1402

برپایی سقاخانه شرکت آب منطقه ای قزوین در روزعاشورا

سقاخانه شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و همکاران این شرکت در روز عاشورا به عزاداران حسینی خدمت رسانی نمود.

  اخبار آب
  7 مرداد 1402

مناقصه عمومی تهیه و ساخت، حمل و باراندازی لوله های چدن داکتیل خط انتقال آب شرب از سد بالاخانلو .

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد بر اساس قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های مربوطه از تولید کنندگان و تامین کنندگان واجد شرایط (دارا بودن پروانه بهره برداری از وزارت صمت یا نمایندگی شرکت های تولید کننده داخلی ) جهت تهیه و ساخت، بارگیری، حمل و باراندازی لوله های چدن داکتیل خط انتقال آب شرب از سد بالاخانلو، دعوت بعمل آورد.

  مناقصات
  15 مرداد 1402

تبیین سیاست های کاری شرکت آب منطقه ای قزوین

در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی شرکت آب منطقه ای قزوین سیاست ها و برنامه های کاری این شرکت برای ماه های پیش رو تبیین گردید.

  اخبار آب
  4 مرداد 1402

تبادل تفاهم نامه نظارت بر حفاری چاههای آب استان بین شرکت آب منطقه ای قزوین و سازمان نظام مهندسی معدن استان

در راستای اجرای آئین نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه آب و دستورالعمل نظارت بر عملیات حفاری، لوله گذاری، شستشو، توسعه و آزمایش پمپاژ چاههای آب با استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی، در جلسه ای با حضور مدیرعامل، مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب و رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای قزوین و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان تفاهم همکاری در این زمینه بین شرکت آب منطقه ای قزوین و سازمان نظام مهندسی معدن استان مبادله گردید.

  اخبار آب
  5 مرداد 1402

برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت آب منطقه ای قزوین

همزمان با هشتم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری عاشقان و محبّان حضرت امام ‌حسین(ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

  اخبار آب
  4 مرداد 1402

مدیریت پایدار منابع آبی استان قزوین با همکاری دستگاه قضایی

مدیرعامل، معاون حفاظت و بهره برداری و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به همراه مدیر امور منابع آب شهرستان تاکستان با رئیس حوزه قضایی بخش خرمدشت دیدار و گفتگو کردند.

  اخبار آب
  4 مرداد 1402

معارفه معاون جدید حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: امیدآفرینی در جامعه در کنار استفاده از امکانات موجود در جهت رفع مشکلات و چالش های مردم در حوزه منابع آبی باید در راس برنامه ها و اولویت های کاری معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت قرار بگیرد.

  اخبار آب
  4 مرداد 1402

توقیف 9 دستگاه حفاری غیرمجاز در تیرماه سال جاری

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: طی یک ماه گذشته با تلاش و پیگیری های شبانه روزی همکاران گروه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی بویژه گروه های گشت و بازرسی و انسداد چاههای غیر مجاز این شرکت با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی 9 دستگاه حفاری غیرمجاز در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل شده است.

  اخبار آب
  1 مرداد 1402

استقرار نظام پیشنهادات یکی از مولفه های شرکت های یادگیرنده و پویا است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: استقرار نظام پیشنهادات یکی از ویژگیهای سازمانهای پویا و یادگیرنده است لذا همکاری و مشکارت همکاران در این نظام می تواند حرکت شرکت در مسیر تحقق اهداف عالیه را تسریع نماید.

  اخبار آب
  1 مرداد 1402
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 17
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 2,234
  • بازدید دیروز : 7,234
  • کل بازدید : 5,332,020
  • آخرین به روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403 11:24:12
  • شناسه IP شما : 3.149.229.253

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8