|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین معرفی شد (خبر تکمیلی)

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: استفاده از همه ظرفیتهای استانی برای مدیریت منابع آب، در کنار ایجاد تعامل و همکاری با سایر دستگاههای اجرایی در اولویت برنامه های مدیریتی این شرکت قرار خواهد گرفت.

در مراسمی با حضور معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای استان قزوین منصور ستوده بعنوان رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین علیرضا الماسوندی معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در این مراسم اظهارداشت: بدلیل تغییرات اقلیمی و کاهش بارشها و نیز مصرف بی رویه در حال حاضر 84 شهر کشور با تنش آبی روبروست که با مدیریت منابع آبی و صرفه جویی در مصرف و استفاده از روشهای هوشمند و بهینه برای صیانت از منابع آبی باید از این شرایط عبور کنیم.

الماسوندی گفت: همه باید خود را در قبال خداوند مسئول بدانیم و برای جلب رضایت مردم تلاش کنیم. وی اضافه کرد: امروز همه ما در صیانت از نعمت های خدادادی از جمله آب و خاک و هوا مسئولیم و باید به ماموریتهای خود بدرستی عمل کنیم تا کارها بخوبی پیش برود.

معاون تلفیق و امور تتظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: برای موفقیت در کارا باید به هم اندیشی، مشارکت، مشاوره با متخصصان و نخبگان باور داشته باشیم و از این ظرفیت برای ارتقاء کیفی کارها استفاده کنیم.

الماسوندی ادامه داد: در حوزه آب باید برنامه ریزی های پایداری از سوی مدیران اتخاذ شود و همه طرحها با رعایت الزامات زیست محیطی و توسعه اقتصادی و در نهایت رضایت مردم اجرا شود.

وی بیان کرد: اگر حقوق اجتماعی رعایت شود با چالش های کمتری روبرو خواهیم شد و برنامه ریزی ها به سرعت به نتیجه خواهد رسید و در این راستا از مدیران شرکت انتظار داریم در کنار تعامل و هم افزایی از همه ظرفیتها برای رسیدن به اهداف تعیین شده استفاده کنند چراکه لازمه حکمرانی خوب همراهی همه دستگاه ها می باشد و در استان قزوین نیز انتظار داریم با تداوم همکاری و هم افزایی بین دستگاهها بتوانیم طرح های در دست اجرا را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین از مناطق مهم کشور است و در گذشته اقدامات خوبی توسط مدیران سابق صورت گرفته و انتظار داریم در ادامه نیز جهت راه اندازی بازار آب و انتقال آب از شاهرود بسرعت اقدام لازم بعمل آید.

وی از منصور ستوده مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین بعنوان نیرویی باتجربه یاد کرد و اظهارداشت: ایشان در ردیف نخبگان و افراد مجرب و کارشناسان اخلاق مدار در حوزه آب هستند که امیدواریم با استفاده از جوانان و افراد مجرب و هوشمند و فعال و خوش فکر برای پیشبرد امور استفاده نماید.

در ادامه این مراسم مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در این مراسم عنوان داشت: راه اندازی بازار آب و انتقال آب شاهرود به استان از مهمترین برنامه های دارای اولویت برای مدیریت منابع آبی است.

وی اظهار داشت: موضوع آب از چالش های مهم عصر کنونی است و باید با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی برای تنش های آبی و رفع نیازها همت کنیم.

رجحانی افزود: در نظام بهره وری آب و ارتقای سطح کارآمدی در این عرصه موضوع راه اندازی بازار آب در استان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم امسال این طرح مهم عملیاتی شده و وارد فاز اجرایی شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: طرح انتقال آب از سد طالقان به آبیک از کارهای بسیار مهم و تاثیرگذاری بود که امسال عملیاتی شد و امیدواریم انتقال آب به سایر شهرها و روستاهای استان نیز پس از انتخاب سرمایه گذار به مرحله اجرایی برسد.

وی با بیان این موضوع که رعایت انصاف در کارها، مدیریت هوشمند، اتکا به دانش و پژوهش از نکاتی است که انتظار می رود مورد توجه مدیران استان قرار گیرد، تصریح کرد: همه مدیران در واقع امانتدار موقت هستند و باید با خدمت صادقانه این رسالت را بخوبی انجام دهند و رضایت مردم را جلب کنند.

منصور ستوده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: ماموریت بسیار مهم و حساس این شرکت تامین آب مورد نیاز بخش های مختلف استان است و لذا تلاش می کنیم با همکاری مجموعه معاونین، مدیران و کارشناسان بتوانیم به رسالت خود بدرستی عمل کنیم.

ستوده تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای استان قزوین یک دستگاه تخصصی محسوب می شود و امیدواریم با تلاش و پیگیری های شبانه روزی بتوانیم گام های موثری در جهت توسعه پایدار حوزه اقتصاد و پاسخگویی به نیازهای صنعت و کشاورزی در استان برداریم.

مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای استان قزوین مولفه های صداقت، درستکاری و اعتماد را بعنوان مهمترین ویژگی افراد در راستای اجرای وظایف برشمرد و یادآورشد: استفاده از همه ظرفیتهای استانی برای مدیریت منابع آب، در کنار ایجاد تعامل و همکاری با سایر دستگاههای اجرایی در اولویت برنامه های مدیریتی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه هدف ما جلب رضایت مردم می باشد، عنوان کرد: با یک برنامه ریزی دقیق و آینده نگری خوب مطالبات استان در حوزه منابع آبی را در راستای سیاست های ابلاغی تا دستیابی به نتایج مورد قبول ادامه خواهیم داد.

کد خبر: 1515
  تاریخ خبر : 22 آذر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : 22 آذر 1401
 خواجوی
 1435
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 19
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 1,563
  • بازدید دیروز : 5,876
  • کل بازدید : 5,367,131
  • آخرین به روزرسانی : 17 اردیبهشت 1403 12:14:54
  • شناسه IP شما : 3.133.121.160

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8