|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

لایروبی ۱۲ کیلومتر از رودخانه‌های شهرستان آبیک در سال جاری

در جلسه‌ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان آبیک و مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مهندس خراسانی رئیس سابق اداره منابع آب شهرستان آبیک، مهندس عبدالهی به عنوان رئیس جدید این اداره معارفه گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین دکتر احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه اظهار داشت: تغییر و جابجایی لازمه کار مدیریت است و چقدر خوب است که مدیران بتوانند در مسند خدمتگزاری منشاء اثرات خیر برای مردم باشند چرا که امروزه شرایط حاکم بر جامعه و رفتار شناسی مردم مدیران را در مسیر ارائه خدمات و تکریم مردم قرار می دهد.

 دکتر احمدپور با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان آبیک عنوان داشت: بیشتر اشتغال در این شهرستان مرتبط با حوزه کشاورزی است و از آنجایی که لازمه کشاورزی آب و خاک می باشد لذا مردم تعامل بیشتری با اداره منابع آب شهرستان داشته و این وظیفه ما را جهت پاسخگویی سریع و شفاف و احترام و تکریم ارباب رجوع سنگین‌تر و دشوارتر می‌سازد. وی ادامه داد علی‌رغم این که معیشت مردم در این شهرستان به منابع آبی وابسته است و طرفی کمبود منابع آبی نیز در شهرستان احساس می‌شود ولی ما شاهد کمترین مسائل حاشیه ای هستیم چراکه مردم ضمن قانع بودن قانونمند نیز هستند و این جای تقدیر و تشکر از عموم مردم شهرستان را دارد.

 دکتر احمدزاده دادستان شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به وظایف شرکت آب منطقه‌ای بیان داشت: از آنجایی که یکی از وظایف اصلی این شرکت حراست و حفاظت از انفال است لذا انتظار می‌رود مدیران این مجموعه نگاهی دغدغه مندان نسبت به مسائل حوزه آب داشته باشند و با درایت و تدبیر در راستای کمک به حل مشکلات مردم این شهرستان قدم بردارند.

 دادستان شهرستان آبیک در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات موثر مجموعه مدیران و پرسنل شرکت آب منطقه ای در شهرستان آبیک اظهار نمود:  پاسخگویی یکی از خصیصه های بارز مدیران آب منطقه ای بوده و این مدیران همواره سعی را بر آن داشتند تا با گفتمان و تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در شهرستان بتوانند گره ای از مشکلات مردم باز نمایند که از این جمله می‌توان به بازگشایی بخشی از حریم و بستر و لایروبی رودخانه های شهرستان اشاره نمود که این اقدام شایسته می تواند گامی مهم در جهت توسعه و تحقق اهداف کلان شهرستان باشد.

مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به تغییر مدیران این شرکت در شهرستان ها اظهار داشت: استفاده از تجربیات، برقراری عدالت در سطح شرکت و ارائه ایده‌های جدید و تزریق اندیشه‌های نو از جمله دلایل تغییر و جابجایی مدیران می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در ادامه با اشاره به وضعیت و شرایط خاص سال جاری بیان داشت: در شرایط کنونی که مردم تحت فشارها و بحران های شدید اقتصادی هستند تکریم ارباب‌رجوع جایگاهی پررنگ تر از قبل دارد و در همین زمینه نیز اختیارات کامل به مدیران امور تابعه جهت حل مشکلات شهرستان تفویض شده تا بتوانند ضمن حرکت در چارچوب قانون خدمات بهتری را به مردم ارائه نمایند.

مهندس ملکی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه‌های اجرایی در شهرستان آبیک عنوان نمود: یکی از مهمترین مسائل و چالش ها در این شهرستان تامین آب شرب سالم و با کیفیت است که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه تا پایان سال جاری بتوانیم آب سد طالقان را به این شهرستان برسانیم چراکه این یک انتظار به حق از سوی مردم بوده و ما باید پاسخگوی آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان بیان داشت: تمامی تلاش ها و پیگیری های لازم برای قطع وابستگی این پروژه به منابع مالی دولت صورت پذیرفته از جمله این اقدامات می‌توان به تخصیص ۵ میلیون متر مکعب از آب انتقالی به صنعت و اخذ مجوز نیروگاه برق آبی اشاره نمود.

مهندس ملکی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به  اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ و حراست از منابع آبی شهرستان آبیک عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۲ کیلومتر از مسیر رودخانه های این شهرستان لایروبی شده است. وی همچنین افزود: چاههای غیرمجاز پلمپ شده در شهرستان آبیک نیز باید تا آخر سال با همراهی و کمک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه گردد چراکه باید بتوانیم منابع آبی را برای فرزندان خود حفظ و حراست نماییم.

کد خبر: 1232
  تاریخ خبر : 20 مهر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 3 آذر 1399
 خواجوی
 371
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 14
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 506
  • بازدید دیروز : 7,234
  • کل بازدید : 5,330,292
  • آخرین به روزرسانی : 8 اردیبهشت 1403 12:29:25
  • شناسه IP شما : 18.191.135.224

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8