|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

«ساخت‌وسازها» و «سازوکارها»: پایه‌های جهش تولید و توسعه

دکتر اردکانیان وزیر نیرو: توسعه به معنای ارتقای ظرفیت حکومت، جامعه و افراد برای حل مسائل، غلبه بر مشکلات، افزایش کیفیت زندگی و بالا رفتن ظرفیت جامعه برای زندگی اخلاقی و پایبندی به ارزش‌ها، نیازمند سه دسته پیش‌نیازهاست. این سه دسته پیش‌نیاز را می‌توان مدیران توسعه‌ یافته، سخت‌افزارها و نرم‌افزارها نامید. تمرکز این نوشتار بر تشریح نسبت سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاست، اما شرح مختصری بر مدیران توسعه‌ یافته نیز ضروری است.

  اخبار آب
  31 اردیبهشت 1399

بازدید استاندار قزوین از حوضچه های تغذیه مصنوعی، تالاب الله آباد و روند اجرایی پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به شهر و روستاهای قزوین

استاندار قزوین به همراه رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه و فرماندار و دادستان آبیک، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین از تغذیه مصنوعی، تالاب الله آباد شهرستان آبیک و روند اجرایی پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به شهر و روستاهای استان قزوین بازدید بعمل آوردند.

  بازدید
  30 اردیبهشت 1399

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از تالاب الله آباد و روند اجرایی پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به شهر و روستاهای استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان به همراه استاندار قزوین، امام جمعه و فرماندار آبیک، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان قزوین از حوضچه های تغذیه مصنوعی، تالاب الله آباد شهرستان آبیک و روند اجرایی پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به شهر و روستاهای استان قزوین بازدید بعمل آوردند.

  بازدید
  30 اردیبهشت 1399

دعوت پیمانکاران واجد صلاحیت جهت انجام بخشی از خدمات پشتیبانی

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد بر اساس قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های مربوطه از پیمانکاران واجد شرایط (داشتن صلاحیت همزمان خدمات عمومی و نگهداری و خدمات فضای سبز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) جهت انجام بخشی از امور خدمات پشتیبانی تنظیف، آبدارخانه و نگهداری فضای سبز در ستاد و ادارت تابعه که اطلاعات آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به شماره ثبت 2099001107000005 بارگذاری شده، دعوت بعمل می آورد.

  مناقصات
  30 اردیبهشت 1399

پویش کمک مؤمنانه در شرکت آب منطقه ای قزوین کلید خورد

در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده در شرایط بحران کرونا، طرح پویش کمک مؤمنانه که نمایش و جلوه زیبای همدلی می باشد در شرکت آب منطقه ای قزوین کلید خورد.

  اخبار فرهنگی
  28 اردیبهشت 1399

برگزاری جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای

اولین جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و کلیه اعضاء کمیته در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

  اخبار آب
  28 اردیبهشت 1399

پیام وزیر نیرو و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

وزیر نیرو در پیامی 27 اردیبهشت ‌ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

  مناسبت ها
  27 اردیبهشت 1399

دعوت پیمانکاران واجد صلاحیت جهت شرکت در عملیات اجرایی احداث کانال ها

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد بر اساس قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های مربوطه از پیمانکاران واجد شرایط (حداقل پایه 3 آب) جهت عملیات اجرایی احداث کانال های pc1 الی pc5 شبکه آبیاری سد مخزنی نهب که اطلاعات آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به شماره ثبت 2099001107000006 بارگذاری شده، دعوت بعمل می آورد.

  مناقصات
  27 اردیبهشت 1399

برگزاری جلسه تسهیم اعتبارات طرح احیاء و تعادل بخشی به صورت ویدئو کنفراس

جلسه تسهیم اعتبارات طرح احیاء و تعادل بخشی با حضور مقامات ذی ربط در شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب، مدیر روابط عمومی، رئیس گروه احیاء و تعادل بخشی و رئیس گروه آبهای زیرزمینی، شرکت آب منطقه ای قزوین بصورت ویدئو کنفراس برگزار گردید.

  جلسات
  21 اردیبهشت 1399

تقدیر معاون سیاسی استاندار قزوین و رئیس شورای اطلاع رسانی استان از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین

دکتر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین و رییس شورای اطلاع رسانی استان با ارسال لوح سپاس از تلاش ها و پیگیری های مستمر مهندس خواجوی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در شورای مرکزی روابط عمومی های استان تشکر و قدردانی نمودند.

  عمومی
  20 اردیبهشت 1399

دعوت از شرکت های واجد صلاحیت جهت انجام عملیات لایروبی و بازگشایی رودخانه ها

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد براساس قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه های مربوطه از پیمانکاران واجد شرایط (حداقل پایه 5 آب یا ابنیه) جهت انجام عملیات لایروبی و بازگشایی رودخانه های جزمه، تازه آباد و زیاران که اطلاعات آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به شماره ثبت 2099001107000004 بارگذاری شده، دعوت بعمل آورد.

  مناقصات
  15 اردیبهشت 1399

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به مناسبت روز معلم

مهندس ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با صدور پیامی روز پاس داشت مقام والای معلم را خدمت جامعه فرهنگیان کشور تبریک گفت.

  عمومی
  13 اردیبهشت 1399

ترمیم بند اسفرورین با همت و تلاش همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: ترمیم بند اسفرورین با تلاش و همت شبانه روزی همکاران ستادی این شرکت و امور منابع آب شهرستان تاکستان باعث گردید از جریان سیلاب فروردین ماه سال جاری تا از بروز خسارات جانی و مالی به مردم شهر اسفرورین جلوگیری به عمل آید.

  اخبار آب
  10 اردیبهشت 1399

اقدامات اداره منابع آب شهرستان آوج در جریان سیل فروردین ماه سال جاری

استفاده از تجارب مقابله با سیلاب سال گذشته، همچنین شناسایی نقطه حادثه خیز و اقدام به موقع از جمله عوامل تأثیر گذار در مدیریت و مهار سیلاب فروردین ماه سال جاری در شهرستان آوج بود.

  اخبار آب
  10 اردیبهشت 1399

انتصاب اولین مدیر زن در هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین

در راستای تحقق سیاست های وزارت نیرو مبنی بر حضور هر چه بیشتر بانوان در سطوح تصمیم گیری بویژه هیئت مدیره شرکتها و در اجرای مفاد بند 4 ماده 13 اساسنامه شرکت آب منطقه ای قزوین، طی حکمی از سوی مهندس حاج رسولیها نماینده رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، خانم مهندس اکرم اسدی مدیر برنامه ریزی و بررسیهای اقتصادی شرکت آب منطقه ای قزوین به مدت سه سال به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

  انتصاب
  10 اردیبهشت 1399

دعوت مشاوران واجد صلاحیت جهت شرکت در ارزیابی کیفی

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد به استناد بند" ب" ماده 7 آئین نامه خرید خدمات مشاوره از مشاوران واجد شرایط (همزمان حداقل پایه 2 میکروژئودزی و پایه 3 نقشه برداری زمینی )برای انجام پروژه تهیه نقشه توپوگرافی، ساخت پیلار و خدمات میکروژئودزی سد مخزنی بالاخانلو و تهیه نقشه توپوگرافی، ساخت پیلار و خدمات میکروژئودزی سد مخزنی نهب که اطلاعات آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) به شماره ثبت 2099001107000002 بارگذاری شده، دعوت بعمل می آورد.

  مناقصات
  8 اردیبهشت 1399

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین اهداف و برنامه های سال 99 را تبیین نمود

جلسه تبیین اهداف و برنامه های سال 99 شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران شرکت با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  جلسات
  8 اردیبهشت 1399

اقدامات اداره منابع آب شهرستان آبیک در مدیریت سیلاب فروردین ماه سالجاری

اقدامات به موقع و تاثیر گذار اداره منابع آب شهرستان آبیک در مواجهه با سیلاب های فروردین ماه سالجاری از بروز خسارت جانی و مالی به کشاورزان و دامداران این شهرستان جلوگیری بعمل آورد.

  اخبار آب
  7 اردیبهشت 1399

همدلی و یافتن راهکارهای مبتکرانه آموزشی و انگیزشی، عامل مهم موفقیت طرح ارتقای سواد آبی در استان قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، چالشی جدی بر سر راه طرح ارتقای سواد آبی به وجود آورد اما با اقداماتی که در نتیجه همدلی و هم¬اندیشی مستمر دست‌اندرکاران در دو مجموعه شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل آموزش ‌و پرورش ایجاد گردید، امکان توسعه آموزش‌های مجازی به تمامی مدارس استان فراهم شد.

  جلسات
  3 اردیبهشت 1399

تحقق اعطاء مشوق جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین از اختصاص 5 میلیون متر مکعب آب به عنوان مشوق سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان پس از پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارت نیرو خبر داد.

  اخبار آب
  1 اردیبهشت 1399

اقدامات اداره منابع آب شهرستان البرز در مقابله با سیلاب فروردین ماه سال جاری

اقدامات شبانه روزی و موثر اداره منابع آب البرز، باعث کاهش چشمگیری در خسارات وارده به اراضی کشاورزی شهرستان البرز گردید.

  اخبار آب
  1 اردیبهشت 1399
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 50
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 461
  • بازدید دیروز : 6,270
  • کل بازدید : 5,310,897
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 14:40:04
  • شناسه IP شما : 18.188.252.23

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8