|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت

اولین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قزوین در سال جاری با حضور مدیرعامل و اعضاء کمیسیون توسعه مدیریت در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  جلسات
  31 اردیبهشت 1396

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با خانواده شهداء

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مدیرعامل، مسئول شورای فرهنگی، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت به مناسبت ایام شعبانیه با حضور در منزل شهیدان طاهرخانی، بهبودی و وهاب پور با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

  بازدید
  30 اردیبهشت 1396

دعوت شرکتهای واجد صلاحیت جهت خدمات متصدیان هواشناسی

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای، خدمات متصدیان ایستگاههای آب و هواشناسی در محدوده شرکت را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.

  مناقصات
  26 اردیبهشت 1396

تقدیر معاون هماهنگی امور عمرانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین

مهندس فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس شورای فنی استان و همچنین دکتر یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای فنی استان از زحمات و تلاشهای مهندس یوسفی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین در شورای فنی استان با ارسال تقدیر نامه ای تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

  تقدیرنامه
  25 اردیبهشت 1396

انتصاب سرکار خانم صادق زاده بعنوان دبیر انجمن دارت صنعت آب و برق

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین خانم فرزانه صادق زاده مدیر دفتر هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین طی حکمی از سوی آقای مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق بعنوان دبیر انجمن دارت وزارت نیرو منصوب گردید.

  انتصاب
  25 اردیبهشت 1396

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با جمعی از همکاران بازنشسته

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در دیدار صمیمی جمعی از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای قزوین با مهندس پویا مدیرعامل این شرکت مسائل، مشکلات و دیدگاههای این بزرگواران مطرح گردید.

  جلسات
  24 اردیبهشت 1396

برگزاری جشن نیمه شعبان در شرکت آب منطقه ای قزوین

به مناسبت ولادت با سعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) مراسمی در نمازخانه شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

  مناسبت ها
  24 اردیبهشت 1396

ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم

ملاقات چهره به چهره مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم در تاریخ 96/2/19 با حضور کارشناس بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت برگزار گردید.

  ملاقات مردمی
  21 اردیبهشت 1396

تقدیر رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای فنی استان قزوین از اقدامات انجام شده در کار گروه پیمان شورای فنی شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، دکتر یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای فنی استان قزوین طی تقدیر نامه ای از اقدامات انجام شده مهندس امامی، مدیر قراردادهای شرکت آب منطقه ای قزوین در راستای دستیابی به اهداف نظام فنی و اجرایی کشور قدردانی نمودند.

  تقدیرنامه
  19 اردیبهشت 1396

دعوت برای شرکت در تجدید مزایده عمومی یک مرحله ای

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق تجدید مزایده عمومی یک مرحله ای واگذاری حق اجاره هفت هزار متر مربع زمین مسکونی موقوفه شادروان مولاوردیخانی را به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

  مناقصات
  16 اردیبهشت 1396

انتصاب خانم صادق زاده بعنوان سرپرست کمیته دارت استان قزوین

طی حکمی از سوی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قزوین سرکار خانم فرزانه صادق زاده به عنوان سرپرست کمیته دارت استان منصوب گردید.

  تقدیرنامه
  13 اردیبهشت 1396

برگزاری سی و دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین

سی و دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور استاندار قزوین، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار گردید.

  جلسات
  13 اردیبهشت 1396

تکذیبیه خبر درج شده در خبرگزاری تسنیم قزوین و سایت خبری صبح قزوین

در خصوص اخبار درج شده در خبرگزاری تسنیم قزوین و سایت خبری صبح قزوین با موضوع "تخریب سد مخزنی نهب به دست اهالی محلی" و "برداشته شدن ورودی سد نهب" به اطلاع می رساند اخبار مذکور کاملاً کذب و خلاف واقع می باشد.

  جلسات
  11 اردیبهشت 1396

بازدید معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار از شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار به همراه فرماندار آبیک، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان از سد زیاران و محل ساخت تصفیه خانه طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین بازدید کردند.

  بازدید
  10 اردیبهشت 1396

دعوت شرکتهای واجد صلاحیت جهت انجام بخشی از خدمات پشتیبانی

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای، خدمات پشتیبانی تنظیف، آبدارخانه و فضای سبز ستاد و ادارات تابعه را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.

  مناقصات
  10 اردیبهشت 1396

دعوت برای شرکت در مناقصه عمومی خدمات نگهبانی

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی ستاد و ادارات تابعه را به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید.

  مناقصات
  10 اردیبهشت 1396

جشن عید مبعث در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: به مناسبت فرارسیدن سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مراسمی در نمازخانه شرکت با حضور جمعی از مدیران و کارکنان برگزار گردید.

  مناسبت ها
  10 اردیبهشت 1396

کلنگ‌زنی تصفیه خانه طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قزوین طی مراسمی و با حضور مدیرعامل شرکت آبفای کشور کلنگ احداث تصفیه خانه طرح آبرسانی از آب سد طالقان به استان قزوین به صورت ویدیو کنفرانس و با دستور ریاست محترم جمهور به زمین زده شد.

  بازدید
  6 اردیبهشت 1396
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 23
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 3,309
  • کل بازدید : 5,304,194
  • آخرین به روزرسانی : 4 اردیبهشت 1403 08:12:25
  • شناسه IP شما : 18.225.209.95

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8