|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بازدید نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژهای عمرانی شرکت آب منطقه ای قزوین

بازدید نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژهای عمرانی شرکت آب منطقه ای قزوین

  بازدید
  27 مرداد 1395

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) در شرکت آب منطقه ای قزوین

به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع)، مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

  مناسبت ها
  26 مرداد 1395

برگزاری یازدهمین د وره مسابقات قرآن

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین یازدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه همکاران و همسران همکار صنعت آب و برق استان قزوین برگزار گردید.

  اخبار
  23 مرداد 1395

ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم

ملاقات چهره به چهره مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم در تاریخ 95/5/19 با حضور کارشناس مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت برگزار گردید.

  ملاقات مردمی
  20 مرداد 1395

انتصاب رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان عضو شورا و هسته مرکزی روابط عمومی های استان

طی حکمی از سوی آقای ایوب رحیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین ، مهندس فراس خواجوی، رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان عضو شورا و هسته مرکزی روابط عمومی های استان منصوب گردید.

  عمومی
  20 مرداد 1395

کسب رتبه برتر توسط شرکت آب منطقه ای قزوین در حوزه حقوق شهروندی

دکتر همتی استاندار قزوین در راستای ارزیابی ستاد صیانت استان در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی صیانت از اقدامات ارزشمند شرکت آب منطقه ای قزوین جهت تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و کسب رتبه برتر استانی در گروه دستگاه های بالای 50 نفر زیر بنایی در حوزه حقوق شهروندی، از مهندس پویا مدیر عامل این شرکت تشکر و قدردانی نمود.به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در این تقدیرنامه که توسط دکتر همتی اهداء گردیده آمده است: جناب آقای حمید پویا مدیر عامل محترم شرکت آب منطقه ای قزوین با سلام و تحیت، بی شک اهتمام مدیران در جهت استقرار فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزشهای اسلامی، کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه های انسانی و اجتماعی در کنار توجه به بهبود روش های انجام کار، ارتقای کارآیی و اثر بخشی عملکرد سازمان را فراهم می سازد. نظر به اینکه نتایج حاصله از ارزیابی ستاد صیانت استان در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی صیانت، بیانگر اقدامات ارزشمند جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی می باشد، بر این اساس اداره متبوع جنابعالی به عنوان دستگاه برتر استانی در گروه دستگاه های بالای 50 نفر زیربنایی در حوزه حقوق شهروندی شناخته شده است. بدین وسیله از تلاش و توجه شما و همکاران محترمتان به موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی قدردانی نموده، امید است با استمرار اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی موثر در جهت تقویت و حفظ این ارزش های اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید بیش از گذشته موفق باشید.

  عمومی
  20 مرداد 1395

ورود تجهیزات ابزار دقیق پروژه سد مخزنی نهب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس حمید پویا مدیر عامل این شرکت در خصوص تجهیزات ابزار دقیق سد مخزنی نهب عنوان داشت: در راستای تحقق اهداف شرکت، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اقدام در جهت محقق شدن وعده های استاندار محترم قزوین مبنی بر آبگیری اولیه سد نهب در سال جاری در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، تجهیزات ابزار دقیق که یکی از مهمترین الزامات جهت راه اندازی و بهره برداری از سد می باشد با انجام پیگیری های مستمر و مطابق با برنامه زمانبندی جهت نصب به کارگاه سد مخزنی نهب وارد گردید.

  عمومی
  11 مرداد 1395

انتصاب مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان قزوین

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا یزدان پرست مشاور محترم وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، حاج آقا محمدی به مدت یکسال به عنوان مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان قزوین، منصوب گردید.

  عمومی
  11 مرداد 1395

ملاقات عمومی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم

ملاقات چهره به چهره مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با مردم در تاریخ 95/5/5 در شرکت برگزار گردید.

  ملاقات مردمی
  5 مرداد 1395
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 21
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 1,710
  • بازدید دیروز : 4,612
  • کل بازدید : 5,276,900
  • آخرین به روزرسانی : 28 فروردین 1403 13:34:47
  • شناسه IP شما : 18.189.170.17

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8