|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

عملیات پدافند غیرعامل تأثیر مثبت در کاهش اثرات بحران دارد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای قزوین جلسه پدافند غیر عامل با حضور مهندس دانشگر مدیر کل دفتر بحران وپدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

  اخبار
  28 شهریور 1392

تقدیر ازمدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در مراسم افتتاح سالن ورزشی تیراندازی این شرکت

در مراسمی با حضور مدیرکل امور مالی و پشتیبانی و دبیر امور ورزشی شرکت مدیریت منابع آب ایران ، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ، معاون ورزش و امور جوانان استان به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان هیئت ورزشی استان قزوین و جمعی از دست اندرکاران امور ورزش شرکتهای صنعت آب و برق دراستان، بهره برداری از سالن ورزشی تیراندازی و کلنگ زنی سالن زورخانه شهدای شرکت آب منطقه ای قزوین انجام شد.

  اخبار
  28 شهریور 1392

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با بانوان شاغل در این شرکت

در دهمین روز از دهه کرامت نشست هم اندیشی بانوان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و کلیه بانوان شاغل در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  28 شهریور 1392

مراسم معارفه رئیس جدید اداره منابع آب قزوین برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره منابع آب شهرستان قزوین با حضور مدیرعامل ، معاون حفاظت و بهره برداری در جمع کارکنان این اداره برگزار شد .

  اخبار
  27 شهریور 1392

مدیر دفتر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای قزوین منصوب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ،مراسم معارفه مهندس مجید فرخزاد به عنوان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب این شرکت با حضور ، مدیر عامل و جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

  اخبار
  27 شهریور 1392

رئیس اداره منابع آب شهرستان تاکستان در استان قزوین معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره منابع آب شهرستان تاکستان در استان قزوین با حضور فرماندار ،مدیر عامل و معاون حفاظت و بهره برداری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

  اخبار
  27 شهریور 1392

مراسم توديع و معارفه رئيس اداره منابع آب شهرستان بوئین زهرا برگزار شد

مراسم معارفه مهندس فرشاد شریعتی رئيس جديد اداره منابع آب شهرستان بوئین زهرا و توديع مهندس محسن مولائی رئيس سابق اين اداره در حضور فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوین, معاونت حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران و مسئولین در محل فرمانداری شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

  اخبار
  25 شهریور 1392

سد طالقان

  خبر تصويري
  19 شهریور 1392

مطالعات پدافند غيرعامل طرح آبرساني به ناحيه يك استان قزوين از سد طالقان در مرحله پایانی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: مطالعات پدافند غيرعامل طرح آبرساني به ناحيه يك استان قزوين با هدف شناسایی تهدیدات، کاهش آسیب های احتمالی طرح در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی، کاهش هزینه های اجرای طرح و نيز به منظور اخذ مجوز ماده 215 قانون برنامه توسعه كشور انجام گردیده و هم اكنون مراحل نهايي خود را طي مي كند.

  اخبار
  19 شهریور 1392

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین خواستار مشارکت کشاورزان در مدیریت مصرف آب شد

مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در خصوص آخرین وضعیت بارندگی های سال آبی جاری و مقایسه آن نسبت به مدت مشابه در سال قبل و دراز مدت و تاثیر آن بر منابع آب زیر زمینی و سطحی و روان آبها و حجم رودخانه ها و حجم آبگیری سد طالقان و آب بندان های منطقه اظهار داشت : میانگین بارندگی از مهرماه سال گذشته تا کنون 278میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته دراین زمان که 351 میلیمتر بوده تقریباً 21 درصد کاهش نشان می دهد و در مقایسه با آمار بارندگی بلند مدت که 316 میلیمتر می باشد12 درصد کاهش بارندگی داشته وهمچنین روان آبهای سطحی و رودخانه ها نسبت به متوسط دراز مدت بیش از 52 درصد کاهش دارد.

  اخبار
  17 شهریور 1392

آمادگی شرکت آب منطقه ای قزوین جهت ارائه خدمات به متقاضیان دریافت و نصب کنتور هوشمند آب و برق چاه های آب تحت مدیریت این شرکت در استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر اظهارداشت : واحد حفاظت و بهره برداری این شرکت به منظور صیانت از سفره های آب زیر زمینی و کنترل برداشت آب از چاه های برقدار آماده ارائه خدمات به متقاضیان دریافت و به کارگیری کنتور هوشمند آب و برق چاههای آب تحت مدیریت این شرکت در استان قزوین میباشد.

  اخبار
  14 شهریور 1392

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در شركت آب منطقه اي قزوين

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين: به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مراسم عزاداري و سوگواري با حضور مدیرعامل معاونین ، مدیران وکلیه کارکنان در محل نمازخانه شركت آب منطقه اي قزوين برگزار شد.

  اخبار
  13 شهریور 1392

سد نهب

  خبر تصويري
  10 شهریور 1392

سد نهب

  خبر تصويري
  7 شهریور 1392

مراسم معارفه مهندس قزويني

  خبر تصويري
  7 شهریور 1392

مراسم توديع و معارفه رئيس اداره منابع آب شهرستان آبیک برگزار گردید شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای جديد اداره منابع آب شهرستان آبیک با حضور فرماندار شهرستان آبیک ، مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوین, معاونت حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران و مسئولین ذیربط در محل فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

  اخبار
  3 شهریور 1392

برگزاري جلسه اداري در اداره منابع آب شهرستان آبیک

مدير عامل شركت آب منطقه اي قزوين به همراه برخي از معاونين و مديران اين شركت در برنامه اي يكروزه از اداره منابع آب شهرستان آبیک بازديد و از نزديك در جريان فعاليتهاي اين اداره قرار گرفت.

  اخبار
  3 شهریور 1392

برگزاری کارگاه آموزشی تکنولوژی بتن در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : دوره آموزشی تکنولوژی بتن ویژه مهندسان، کارشناسان فنی شرکت آب منطقه ای قزوین بمدت 18 ساعت در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد .

  اخبار
  3 شهریور 1392
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 34
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 601
  • بازدید دیروز : 4,505
  • کل بازدید : 5,285,993
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 12:49:59
  • شناسه IP شما : 3.139.81.58

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8