|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تائید مجوز تخصیص پساب استان قزوین در کارگروه تخصصي امور اقتصادی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان که به منظور ساماندهی و مديريت پساب‌های شهری و صنعتی استان در روز چهارشنبه هیجدهم اردیبهشت ماه در محل استانداری تشکیل گردید، تخصیص پیشنهادی شرکت آب منطقه¬ای قزوین مورد تصویب قرار گرفت .

  اخبار
  31 اردیبهشت 1392

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قزوین منصوب شد

وزیر نیرو با ارسال حکمی مهندس حمید قزوینی را به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قزوین منصوب کرد.

  اخبار
  30 اردیبهشت 1392

احتياط كنيد : كانال آبياري دشت قزوين استخر شنا نيست

همه ساله با جاري شدن آب سد طالقان در كانالهاي آبياري دشت قزوين شاهد خبرهاي ناگواري هستيم كه بدليل بي احتياطي و بي توجهي به توصيه هاي ايمني عده اي جان خود را از دست مي دهند .

  اخبار
  26 اردیبهشت 1392

نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با فرماندار شهرستان بوئین زهرا

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در سفر به شهرستان بوئین زهرا در خصوص حل مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه بوئین زهرا با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

  اخبار
  26 اردیبهشت 1392

اتمام مطالعات مرحله دوم طرح تأمین و انتقال آب شهرب شهر قزوین از چاههای بیدستان

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين: حمید قزوینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوين با اعلام این خبر اظهار داشت : مطالعات مرحله دوم طرح تأمین و انتقال آب شرب شهر قزوین از چاههای بیدستان به منظور تأمين كسري آب شرب شرق شهر قزوين تا افق 1395، به پایان رسید

  اخبار
  22 اردیبهشت 1392

دومین جلسه کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری در سال 92 در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، این کمیسیون با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به همراه معاونین، مدیران و رؤسای واحدهای تابعه این شرکت و نماینده دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در تاریخ هیجدهم اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  22 اردیبهشت 1392

اتمام مطالعات مرحله دوم طرح تأمین و انتقال آب شهرب شهر قزوین از چاههای بیدستان

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين: حمید قزوینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوين با اعلام این خبر اظهار داشت : مطالعات مرحله دوم طرح تأمین و انتقال آب شرب شهر قزوین از چاههای بیدستان به منظور تأمين كسري آب شرب شرق شهر قزوين تا افق 1395، به پایان رسید

  اخبار
  22 اردیبهشت 1392

دانش آموزان مقطع راهنمائی استان قزوین در پس آزمون طرح داناب شرکت کردند

همزمان با فرا رسیدن روز معلم دانش آموزان مقطع راهنمائی استان قزوین در پس آزمون طرح ملی دانش آموزی نجات آب « داناب » شرکت کردند.

  اخبار
  17 اردیبهشت 1392

بازدید بانوان شرکت آب منطقه ای قزوین از سرشاخه های رودخانه شاهرود ، دریاچه اوان و قلعه حسن صباح

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : همزمان با ایام هفته زن، بمنظور افزایش روحیه نشاط ، صمیمیت و همدلی ، بانوان همکار شاغل در این شرکت روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ، طی یک بازدید علمی، تفریحی و ورزشی از سرشاخه های رودخانه شاهرود و دریاچه اوان دیدن نموده و در ادامه ضمن بازدید از روستای تاریخی گازرخان به ارتفاعات کوه قلعه الموت (قلعه حسن صباح )، صعود کردند.

  اخبار
  16 اردیبهشت 1392

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با خانواده های محترم شهداء این شرکت

همزمان با هفته زن و روز مادر ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین همراه با مدیران ومسئولین ذیربط با ادای احترام به مقام شامخ رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی، با خانواده های سه شهید معزز این شرکت قنبر بهبودی ، احمد طاهرخانی وعلی اکبر وهاب پور دیدار کردند .

  اخبار
  12 اردیبهشت 1392

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و روز جهانی کار و کارگر در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، همزمان با هفته زن و روز مادر ، مراسمی با حضور مهندس قزوینی رئيس هيئت مديره و مدیرعامل و كليه همكاران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نماز خانه این شرکت برگزار گردید .

  اخبار
  12 اردیبهشت 1392

سرپرست جدید معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین معرفی شد

مراسم تودیع مهندس علی اشرف مرادی و معارفه مهندس محمدقاسم صفیعی به عنوان سرپرست معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

  اخبار
  12 اردیبهشت 1392

برگزاری جلسه سخنرانی و مشاوره ای بانوان در شرکت آب منطقه ای قزوین

در دومین روز از هفته زن و روز مادر جلسه سخنرانی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین و کلیه بانوان شاغل در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  9 اردیبهشت 1392

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با بانوان شاغل در این شرکت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : مهندس حمید قزوینی رئیس هیئت مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در اين نشست كه با حضور کلیه بانوان شاغل در سالن كنفرانس این شركت برگزار شد با تبريك فرا رسيدن ميلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت :

  اخبار
  9 اردیبهشت 1392

سمینارآموزشی دیابت در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

در راستاي صيانت از سلامت كاركنان و ارتقاء آگاهي آنها سمينار آموزشي تحت عنوان " ديابت و راههاي پيشگيري و كنترل " با حضور کلیه کارکنان و پزشك متخصص و کارشناس تغذیه در محل سالن جلسات اين شركت برگزار گرديد .

  اخبار
  8 اردیبهشت 1392

نشست مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با فرماندار شهرستان تاكستان

مهندس قزوینی مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در محل فرمانداری شهرستان تاکستان با فرماندار این شهرستان ، ضمن دیدار و گفتگو، برنامه ها و محورهای کاری اداره منابع آب شهرستان تاكستان را تشریح نمود و در ادامه این سفر از پروژه های در دست اجراء شرکت آب منطقه ای قزوین در این شهرستان بازدید نمودند.

  اخبار
  8 اردیبهشت 1392

اقلام آموزشی طرح دانش آموزی نجات آب «داناب » در مدارس راهنمائی استان قزوین توزیع شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت : به منظور فرهنگ سازی و تعریف الگوی صحیح استفاده از منابع آب برای نسل آینده و آموزش روش های صحیح استفاده از این منابع در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی , صنعت و شرب در جامعه, اقلام فرهنگی تهیه شده مربوط به طرح داناب در اختیار دانش آموزان مقطع راهنمایی استان قزوین قرار گرفت.

  اخبار
  5 اردیبهشت 1392

بازديد مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين از پروژه هاي 5/7 و 5/18 كيلومتر كانالهاي تغذيه مصنوعي تاكستان

به گزارش روابط عمومي شرکت آب منطقه ای قزوین : مهندس حميد قزويني رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين به همراه جمعي از معاونين و مديران اين شركت از دو پروژه اجرايي 5/7 و 5/18 كيلومتر كانالهاي تغذيه مصنوعي تاكستان بازديد نمود.

  اخبار
  4 اردیبهشت 1392

نشست مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با فرمانداران شهرستانهای تاکستان و آوج ومعرفی رئیس اداره منابع آب شهرستان آوج

مهندس قزوینی به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در محل فرمانداری شهرستانهای تاکستان و آوج با فرمانداران این شهرستانها ، ضمن دیدار و گفتگو، برنامه ها و محورهای کاری ادارات تابعه این شرکت را تبیین و تشریح نمود و در ادامه این سفر از پروژه های در دست اجراء شرکت آب منطقه ای قزوین در این شهرستانها بازدید نمودند.

  اخبار
  4 اردیبهشت 1392

بازديد مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين از عمليات اجرائي سد مخزني و شبكه آبياري و زهكشي نهب

به گزارش اداره روابط عمومي شرکت آب منطقه ای قزوین : مهندس حميد قزويني رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين به همراه جمعي از معاونين و مديران اين شركت و مشاور طرح از روند عمليات اجرائي سد مخزني و شبكه آبياري و زهكشي نهب بازديد كرد.

  اخبار
  4 اردیبهشت 1392
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,987
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,185,134
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 3.237.31.131

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8