|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سالانه 11 میلیارد مترمکعب بیش از حد مجاز از منابع آبی استفاده می شود

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای کشور در مصاحبه خبری با روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین و خبرگزاری ها در حاشیه جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در اداره‌کل آب منطقه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: منابع آب‌های زیرزمینی بیش از 50 درصد از نیاز کشور را تأمین می‌کند و در استان قزوین با برداشت 8/1 میلیارد مترمکعب در سال اهمیت حفاظت از منابع زیرزمینی را دو چندان کرده است.

  اخبار
  28 بهمن 1392

بازدید معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از محل اجرای سد بالاخانلو در استان قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین : معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای کشور در سفر یکروزه خود به استان قزوین به همراه معاون امور عمرانی استاندار ، مدیران شرکتهای آب و آبفای شهري و روستائي استان و نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بوئین زهرا و برخی از همراهان دست اندر کار از طرحهای دردست اجرا و قابل بهره برداری شرکتهای آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری و روستائی استان قزوین منجمله مجتمع آبرسانی نجم آباد، مخزن 20 هزار متر مکعبی پونک، طرح اضطراری تامین آب شرب قزوین از چاههای بییدستان و سد بالاخانلو بازدید نموده و در ادامه در جلسه کارگروه انسجام بخشی آب و آبفای استان در محل سد بالاخانلو شرکت نمود .

  اخبار
  28 بهمن 1392

نشست جلسه انسجام بخشي آب و آبفای استان قزوین با حضور معاون وزیر در امور آب و آبفا

نشست انسجام بخشی آب و آبفای استان قزوین با حضور مهندس میدانی ، معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو ، در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکتهای آب و آبفای استان ، نمایندگان مردم شریف استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ، معاون امور عمرانی استاندار در محل سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید ابتدا آقای مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن خیر مقدم هدف از تشکیل این جلسه را بیان وضعیت منابع آبی استان و برطرف نمودن مسائل و مشکلات در زمینه تأمین آب استان عنوان نمود .

  اخبار
  28 بهمن 1392

اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مالی و بهای تمام شده آب در شرکت آب منطقه ای قزوین

سیستم جامع مالی ، اداری و قیمت تمام شده آب در شرکت آب منطقه ای قزوین با موفقیت انجام شد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : در راستای تحقق سیاستهای شرکت مدیریت منابع آب ایران مبنی بر یکسان سازی سیستم مالی در شرکتهای زیرمجموعه این سازمان نشستی با حضور مدیر کل دفتر مجامع ، بودجه و مدیریت مالی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل ، معاونان ، مدیران حوزه ستادی و شهرستانی شرکت آب منطقه ای قزوین در محل سالن کنفراس این شرکت برگزار گردید .

  اخبار
  23 بهمن 1392

جشن بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، این جشن روز یکشنبه بیستم بهمن ماه 1392 با حضور مدیرعامل , اعضاء هیئت مدیره و کلیه کارکنان در نمازخانه این شرکت برگزار شد در این مراسم جشن، علاوه بر اجرای برنامه سرود از سوی «گروه سرود آوا » از نفرات برگزیده در شاخص های اخلاقی حجاب و عفاف , فعالین امر نماز و برندگان مسابقات ورزشی و تلاشگر نمونه استان و شرکت ، تقدیر شد .

  اخبار
  21 بهمن 1392

از یک نفر از کارکنان شركت آب منطقه اي قزوين بعنوان تلاشگر نمونه استان تجليل شد

همزمان با دهه مبارک فجر در جشنواره امتنان که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات استانداري قزوين برگزار گردیده بود از مدیران , کارگران نوآور و نمونه , تلاشگران و فعالین قرآنی نمونه استان تقدیر و تجلیل شد .

  اخبار
  20 بهمن 1392

سخنرانی معاون سیاسی سپاه پاسداران مسائل روز جهان اسلام در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: در آستانه فرارسیدن یوم الله دهه مبارک فجر و به منظور آشنائی و تحليل درست و منطقي مجموعه کارکنان این شرکت از مسائل سیاسی روز، نشست سياسي با حضور سرهنگ پاسدار کوچک خانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و کلیه کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

  اخبار
  12 بهمن 1392

بازدید بانوان همکار در شرکت آب منطقه ای قزوین از تأسیسات نیروگاه شهید رجائی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : در آستانه فرارسیدن یوم الله دهه مبارک فجر بانوان شاغل در این شرکت از نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجائی واقع در کیلومتر 25 بزرگراه قزوین – تهران بازدید نمودند .

  اخبار
  9 بهمن 1392

بازنگری و تغییر الگوی کشت مهمترین راهکار مصرف بهینه آب در استان است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین: همایش توجیهی نظام انتخاب نمایندگان کشاورزان آب بر شبکه آبیاری دشت قزوین با حضور نمایندگان استانداری، بخشداران، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران روستاها و کشاورزان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

  اخبار
  8 بهمن 1392

کسب مقام های اول تا سوم رشته دومیدانی انفرادی در مسابقات سراسری وزارت نیرو توسط بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : بانوان ورزشکار در این شرکت با حضوردر مسابقات سراسری دوومیدانی خواهران وزارت نیرو به میزبانی کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان موفق به کسب مقام های اول تا سوم انفرادی شدند .

  اخبار
  3 بهمن 1392

جشنواره طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در استان قزوین اجرا شد

جشنواره طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب روز چهارشنبه 2 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

  اخبار
  3 بهمن 1392
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 44
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,734
  • بازدید دیروز : 3,985
  • کل بازدید : 5,180,923
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 3.235.130.73

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8