|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری دوره آموزشی نظام رسیدگی به تخلفات اداری در شرکت آب منطقه ای قزوین

دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع دفاع و پاسخگویی به مراجع نظارتی، بازرسی، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری با حضور دبیر و عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران و نمایندگان وزارت نیرو، مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و کلیه همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در ابتدای این جلسه مهندس پویا مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری عنوان داشت: کارکنان بزرگترین سرمایه برای هر شرکت و دولت محسوب می شوند لذا آشنایی کارکنان با وظایف و تکالیف و اختیارات قانونی می تواند عامل مهم و موثری در جهت پیشگیری از ارتکاب تخلفات اداری همکاران گردد.

در ادامه این دوره آموزشی آقای علیمرادی عضو اصلی هیئت بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان نمود: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و ضمن خدمت کارکنان وزارت نیرو با هدف پیشگیری از وقوع و ارتکاب تخلفات اداری به عنوان یکی از تکالیف قانونی به شرکت های صنعت آب و برق ابلاغ شده است و شرکت های تابعه باید جهت برگزاری اینگونه دوره های آموزشی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ایشان افزود: امروزه گلوگاه های فساد در کلیه شرکت ها قابل شناسایی و احصاء می باشند لذا با برنامه ریزی دقیق و صحیح و آسیب شناسی موضوع می توانیم مانع از وقوع و ارتکاب تخلفات اداری شویم.

علیمرادی ادامه داد: با توجه به گستردگی و پیچیدگی قوانین و مقررات و وظایف در دولت بویژه در وزارت نیرو امکان ارتکاب تخلف بطور بالقوه توسط هر یک از کارمندان قابل تصور می باشد لذا شرکت های دولتی موظفند ضمن آموزش کارکنان خود و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه مردم را از نحوه خدمت رسانی و چگونگی فرآیند های قانونی در راستای صدور مجوز مطلع نمایند.

عضو اصلی هیئت بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری عنوان داشت: جمع آوری اطلاعات، مستندات و ادله لازم در هنگام حضور در هیئت های بازرسی بسیار مهم است اما آنچه در این بین حائز اهمیت است اطلاع مدیران سازمان از نحوه پاسخگویی به سوالات می باشد که کارمندان باید در این خصوص هماهنگی های لازم با مدیران ارشد و حقوقی شرکت را بعمل آورند.

ایشان در پایان از حضور گسترده و پر شور کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در این دوره آموزشی یکروزه تشکر نمود و حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره در این دوره را گامی مهم و موثر در ارتقاء و بهبود سلامت اداری در شرکت آب منطقه ای قزوین برشمرد.

کد خبر: 884
  تاریخ خبر : 30 دی 1396
 خواجوی
 877
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 36
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 2,035
  • بازدید دیروز : 3,985
  • کل بازدید : 5,179,224
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 18.234.232.228

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8