به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در ابتدای این جلسه مهندس پویا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت ضمن تشکر از معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت جهت پیگیری های مستمر در راستای نصب و راه اندازی سامانه ساماب، این سامانه را حرکتی موثر جهت تکریم ارباب رجوع دانستند که سبب کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مشتریان می گردد.
ایشان در ادامه عنوان نمود: با نصب سامانه مذکور کلیه خدمات شرکت از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می گردد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت جهت دریافت خدمات نمی باشد.
در ادامه این جلسه مهندس اخلاص مند معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت ضمن معرفی کلی سامانه حفاظت و بهره برداری و امور مشترکین، برگزاری جلسه آموزشی برای مدیران در راستای راه اندازی و بهره گیری کامل از این سامانه را خواستار شد.
ایشان همچنین اضافه نمودند: از طریق این سامانه 6 خدمت اصلی شرکت و 56 زیر خدمت بصورت تراکنشی قابل ارائه می باشد.
در این جلسه همچنین مهندس رضوی دبیر کمیسیون توسعه مدیریت گزارشی از روند برگزاری ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال 94 و نتایج حاصل از آن ارائه نمودند و سپس به معرفی برنامه ها و نقاط بهبود بدست آمده از آسیب شناسی عملکرد پرداختند.