به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، این کمیسیون با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به همراه معاونین، مدیران و رؤسای واحدهای تابعه این شرکت و نماینده دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در تاریخ هیجدهم اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد. در این کمیسیون شاخصهای پیشنهادی سلامت اداری در راستای برنامه های جامع تحول اداری، اهداف استراتژیک و پروژه های بهبود مدیریت با در نظر گرفتن چالشها و دستیابی به اهداف مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت . مهندس حمید قزوینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در این جلسه با اشاره بر اهداف شرکت، اهداف اصلی دفتر بهبود مدیریت و منابع انسانی شرکت و نیز راهکارهای تحقّق این اهداف و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد اظهار داشت : رعایت قوانین و مقررات ، نظارت دقیق و مستمر بر امور و استفاده از نیرو های انسانی متعهد ، متخصص و مسئولیت پذیر از عوامل مهم و مؤثر در راهکارهای اصلاحی شاخصهای سلامت اداری محسوب میشود. مهندس قزوینی ضمن اشاره به اهمیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع نسبت به تسریع در پاسخگوئی با متقاضیان تأکید نمود. در ادامه حاضرین در جلسه ضمن تبادل نظر به ارائه پیشنهادها و طرح آخرین برنامه های جاری و راهبردهای آتی، و همچنین آسیب شناسی نظام مدیریت عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف در راستاي ارتقای سلامت اداری پرداختند . در پايان محورهای هشتگانه شاخصهای ارزیابی عملکرد سال 1391 شرکت آب منطقه ای مورد بررسي و تصويب قرار گرفت .