به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، این نشست با حضور سید حسن مهدوی فر مدیر کل دفتر نوسازی و بهبود مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران ، مهندس کیومرث دانشجو رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل و کلیه معاونین و مدیران و تعدادی از پرسنل شرکت آب منطقه ای قزوین و معاونين برنامه ريزي و مديران دفتر بهبود مديريت شرکتهای آب منطقه ای مرکزی و گیلان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین هدف از اجرای این نشست را تعامل و هماهنگی بین شرکتهای آب منطقه ای در انتقال تجربیات و معلومات با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قدرت دانست و اظهار داشت : برای بهبود عملکرد مدیریت یک سازمان بايد شناخت كافي از شرایط فرهنگی ، سطح تحصیلی وعلمی و وضعیت معیشتی افراد و توانائيهاي ايشان داشته باشيم و با طبقه بندی آنها در ابعاد مختلف و با استقرار سیستم ها و ابزارهای کنترلی متناسب با شرایط محيط مربوطه و بررسي تقاضاهای مورد انتظار میتوان به سمت بهبود عملكرد مدیریت حركت نمود . مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بیان نمود اين شرکت از بدو تشكيل تاكنون گام های بلندی در بهبود ساختار سازمانی برداشته است و تصریح کرد : با تقویت حوزه های مختلف شرکت ، افزایش نیروهای کارشناسی ، آموزش کارکنان ، استاندارد سازی فعالیتها از جمله اخذ گواهینامه های EFQM، استانداردهای مدیریتی "IMS 2007 : OHSAS 18001 و 2004 : ISO14001، ISO9001:2008 و همچنین برنامه ریزی های مالي و فنی انجام شده در زمينه طرح و توسعه ازجمله اجرای عملیات احداث 2 سد مخزنی نهب و بالاخانلو در استان و مطالعات انجام شده برای احداث سد بورمانک در سال آینده و دیگر فعالیتهای ارزشمند و مفید صورت گرفته در زمينه حفاظت و بهره برداري از منابع آب سطحي و زيرزميني و مطالعات پايه منابع آب موفقیتهای زیادی کسب گرديده است . وی استفاده از تجربیات مدیران و برنامه ریزی های انجام شده وتوجه لازم به عوامل فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی در هر منطقه را برای اجرای مطلوب برنامه هاي بهبود مديريت ضروری دانست. سیدحسن مهدوی فر مدیر کل دفتر نوسازی و بهبود مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز دراین نشست اظهار داشت : افزایش تعامل هرچه بیشتر متولیان دفاتر بهبود مدیریت در شرکتهای تابعه و شرکت مادر ، انسجام بخشی فعالیتهای دفاتر بهبود مدیریت در بخش آب ، هم اندیشی به منظور شناسائی مشکلات و چالشها ، ارتقأ و اهمیت دفاتر بهبود مدیریت و جایگاه آنان در سطح شرکتها ، جلوگیری از فرسودگی شغلی در دفاتر بهبود مدیریت ، مطرح نمودن پرسش ها و دغدغه های ذهنی مدیران و ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده از مهمترین اهداف تشکیل این نشستها میباشد.