|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت آب منطقه ای قزوین

جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور مدیرعامل، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کلیه اعضاء کمیسیون در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس ملکی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت برنامه های ده گانه اصلاح نظام اداری عنوان داشت: این برنامه ها باید به عنوان اصول راهنما و زیربنایی جهت همه فعالیت های شرکت بخصوص موضوعات مربوط به پرسنل مورد استفاده قرار گیرند.

مهندس ملکی در ادامه با اشاره به منابع انسانی و اهمیت آن در سازمان ها عنوان داشت: پرسنل و منابع انسانی در هر سازمانی به عنوان بزرگترین سرمایه محسوب می شوند و هر سازمان جهت دستیابی به اهداف برنامه های خود نیازمند نیروی انسانی کارآمد و با کیفیت می باشد. لذا در این راستا توجه به انگیزش این دارایی مهم سازمان باید در اولویت کارها و برنامه ها قرار داشته باشد و با شناسایی توانمندی های افراد و مسئولیت ها به آنها سپرده شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین عدالت را قرار گرفتن هرچه در جای خود توصیف نمود و ادامه داد: زمانی که ما بتوانیم عدالت را در سازمان پیاده کنیم و متناسب با توانایی های افراد مسئولیت ها را واگذار نماییم، آنگاه می توانیم جهت ایجاد انگیزه قدم های مثبتی برداریم.

مهندس ملکی آموزش و توسعه نیروی انسانی را بسیار مهم بر شمرد و عنوان داشت: آموزش های باید متناسب با نیازها و تخصص های افراد برنامه ریزی شود. وی افزود: نیاز سنجی آموزش و در نهایت دریافت بازخورد از آموزش های ارائه شده بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و به شدت باید از آموزش های صوری در سازمان جلوگیری به عمل آید. آموزشی که بر مبنای تخصص و برنامه ریزی باشد می تواند سبب اعتلای شرکت شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در بخش دیگر از صحبتهای خود با اشاره به میز خدمت بیان داشت: هدف از ایجاد میز خدمت در دستگاههای اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریعتر به تقاضای مراجعین و بهبود ارتباط با آنها می باشد که در همین راستا  شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن راه اندازی میز خدمت با حضور کارشناسان خبره و مطلع در زمینه خدمات ارائه شده توسط شرکت درحال آماده سازی فضای جدید جهت میز خدمت می باشد که با ایجاد این فضا میز خدمت شرکت آب منطقه ای قزوین می تواند بعنوان یک الگوی مناسب در استان شناخته شود.

در ادامه خانم کریمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بارگذاری مستندات در زمان مقرر و ارائه گزارش کامل و جامع از عملکرد شرکت برمبنای شاخص های ارزیابی جشنواره شهید رجایی را عامل مهمی در کسب نمرات مربوطه برشمرد و ابراز امیدواری نمود با ارائه اطلاعات دقیق و شفاف شرکت آب منطقه ای قزوین بتواند یکی از شرکت های برتر از نظر شاخص های عمومی و اختصاصی در ارزیابی سال جاری باشد.

در پایان این جلسه دکتر اخلاص مند معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای نیز با ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسات پیشین کمیسیون توسعه مدیریت بیان داشت: تحقق و اجرایی شدن مصوبات این کمیسیون نیازمند همکاری و همیاری کلیه بخشهای شرکت می باشد و حرکت در مسیر برنامه های ده گانه نظام اصلاح اداری آینده ای روشن را برای شرکت رقم خواهد زد.

 

کد خبر: 1085
  تاریخ خبر : 14 مرداد 1398
  آخرین به‌روزرسانی : 15 مرداد 1398
 خواجوی
 717
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,255
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,184,402
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 34.239.150.247

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8