|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
ساماب

سؤالات

1 آیا شما از کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی توسط دفاتر پیش خوان رضایت دارید
 
خیلی کم (1)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (1)
خیلی زیاد (1)
2 نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار دارای شفافیت فرایندی میباشد؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (1)
زیاد (1)
خیلی زیاد (1)
3 نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت شفاف میباشد؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (1)
خیلی زیاد (2)
4 شفافیت انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (1)
متوسط (1)
زیاد (0)
خیلی زیاد (1)
5 نحوه رفتار و پاسخگویی مسئول مربوطه را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (2)
زیاد (0)
خیلی زیاد (1)
6 امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت در میز خدمت حضوری و ارائه خدمت در میز خدمت الکترونیکی را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (1)
زیاد (1)
خیلی زیاد (1)
7 اراهنمایی و پاسخگوئی کارکنان به مراجعین و پی گیری وضعیت درخواست ها را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
8 دقت و تسلط بر فرایند کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوره کاری نباشد را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
9 تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
10 تعهد و پایبندی به طمان ارائه خدمت با توجه به زمان درج شده در رسید خدمت را چگونه ارزیابی میکنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (1)
زیاد (2)
خیلی زیاد (0)
11 میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت چگونه است؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
12 نظم ،ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات جهت دریافت خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (1)
زیاد (1)
خیلی زیاد (1)
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه چگونه است؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (3)
زیاد (0)
خیلی زیاد (0)
14 ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه ،کارت ملی ،ارایه چند باره اطلاعات) به واحد های مختلف چگونه است؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (3)
خیلی زیاد (0)
15 احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت را احساس کرده اید؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (1)
زیاد (1)
خیلی زیاد (1)
16 احساس رضایت از کل خدمت دریافت را چگونه ارزیابی میکیند؟
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
17 آیا با توجه به الکترونیکی شدن خدمات سرعت ارائه خدمات در بخش ساماب افزایش یافته است
 
خیلی کم (0)
کم (0)
متوسط (0)
زیاد (2)
خیلی زیاد (1)
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 19
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,331
  • بازدید دیروز : 3,474
  • کل بازدید : 5,284,218
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 12:49:59
  • شناسه IP شما : 18.221.129.145

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8