|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

انتقال آب شرب از سد طالقان به استان می تواند زمینه ساز تحولات عظیمی در زمینه توسعه و اشتغال استان گردد

مهندس ملکی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین عنوان داشت: تنها راه رسیدن به اهداف عالیه شرکت همدلی، همفکری، تعامل و همکاری همه همکاران می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس ملکی مدیر عامل این شرکت در نشستی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار گردید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرفرازی که جان و هستی خود را برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی فدا کردند، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف ما در شرکت تامین و حفاظت از منابع آبی است چرا که آب مایه حیات بوده و پایه و اساس هر نوع سرمایه گذاری نیز می باشد، لذا انجام این وظیفه هم بسیار مهم و در عین حال دشوار است.
مهندس ملکی در ادامه با اشاره به کسب عنوان رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت بر اساس نتایح ارزیابی عملکرد سال 99 این مهم را نتیجه تلاش و زحمات همه همکاران برشمرد و گفت: این توفیق جز با اقدامات و عملکرد مناسب در زمینه تحقق اهداف شرکت حاصل نمی شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به اقدامات دو سال اخیر بیان داشت: در سال 98 بیشتر تمرکز برروی برنامه ریزی های درست و اصلاح برنامه های موجود برای اجرای هرچه بهتر امور بود چرا که بدلیل تحریم های ظالمانه و عدم تامین اعتبارات مورد نیاز، پروژه های مهم عمرانی شرکت به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند.
وی افزود: علیرغم این مشکلات با تلاشهای مضاعف همکاران در کنار حمایت‌های مدیران و مسئولین استانی گشایش هایی در زمینه جذب اعتبارات به وجود آمد و همین موضوع باعث شد تا بتوانیم در سال ۹۹ سد نهب را که یکی از بزرگترین سدهای استان می باشد را آبگیری کنیم.
مهندس ملکی گفت: کارها و اقدامات صورت گرفته طی این دو سال اخیر نمود بارزی از یک کار بزرگ جهادی است که جز با تلاش و زحمات همکاران و همه عوامل امکان پذیر نبوده و نمی باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده ما توانستیم در سال ۹۹ بیش از 3000 میلیارد ریال اعتبار جذب کنیم و این درحالی بود که میزان جذب اعتبارات در سال ۹۸  کمتر از 500 میلیارد ریال بوده و این یعنی رشد ۶ برابری در زمینه جذب اعتبارات.
مهندس ملکی با اشاره به مراحل ساخت سدهای نهب و بالاخانلو عنوان داشت: کارهای باقیمانده سد نهب بعد از تهیه اسناد مناقصه در حال حاضر با بهترین کیفیت و بیشترین دقت در حال اجرا می باشد و امیدواریم بتوانیم با تزریق به موقع منابع مالی این سد را در سال جاری به بهره برداری برسانیم. در خصوص سد بالاخانلو نیز مراحل اجرایی به خوبی در حال پیشرفت است و پیش بینی کنیم با این روند در سال جاری به مرحله آبگیری اولیه برسد. البته در کنار ساخت سد بالاخانلو اسناد مناقصه تصفیه خانه و خط انتقال آن نیز تهیه شده و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم برای این بخش از پروژه نیز ردیف اجرایی اخذ نماییم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان را یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های عمرانی استان برشمرد و گفت: در حال حاضر تمام آب مورد نیاز شرب استان از منابع آب زیرزمینی در حال تامین می باشد و ما به دنبال آن هستیم تا با اجرای این پروژه ضمن قطع وابستگی تامین آب شرب به منابع آب زیرزمینی، کیفیت و کمیت آن را نیز بهبود بخشیم.
مهندس ملکی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه نیز اظهار داشت: بعد از فازبندی پروژه مقرر شد در فاز اول آب سد طالقان به شهرستان آبیک برسد لذا تمامی اعتبارات دولتی معطوف به این فاز از پروژه گردید به طوری که این بخش در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در خصوص مابقی پروژه نیز قرار شد از توان و سرمایه بخش خصوصی با ارائه مشوق هایی استفاده گردد که برای این موضوع نیز اسناد مربوطه تهیه و فرآیندهای مناقصه نیز برگزار شده و برنده این مناقصه نیز مشخص شده است و در حال حاضر نیز به دنبال انجام مقدمات لازم جهت ابلاغ پروژه به برنده مناقصه هستیم و امیدواریم با کمک بخش خصوصی بتوانیم این پروژه را که می تواند تحولات عظیمی در زمینه توسعه و اشتغال در استان ایجاد نماید، را ظرف مدت سه سال به اتمام برسانیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی بیان داشت: برای مدیریت منابع آب زیرزمینی چاره ای جز نصب کنتورهای هوشمند و رصد کامل چاه‌های استان نداریم و باید هر چه سریعتر این کار را تکمیل کنیم.
مهندس ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران راه و مسیر تحقق اهداف عالیه شرکت را همدلی، همفکری، تعامل و همکاری همه جانبه برشمرد و گفت جز از این مسیر امکان رسیدن به اهداف ترسیم شده برای شرکت میسر نخواهد بود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ارزنده از کلیه همکارانی که در فرآیند ارزیابی عملکرد نقش برجسته ای را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

کد خبر: 1339
  تاریخ خبر : 31 شهریور 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 4 مهر 1400
 خواجوی
 975
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 56
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 2,356
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,183,503
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 44.202.209.105

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8