|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

کسب رتبه سوم در شاخص بالاترین عملکرد اقدام مثبت در ملاقات های مردمی توسط شرکت آب منطقه ای قزوین

شرکت آب منطقه ای قزوین در شاخص بالاترین عملکرد اقدام مثبت در ملاقات های مردمی وچهره به چهره با حضور مدیر عامل حائز رتبه سوم گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خصوص نحوه مشارکت و عملکرد مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای استان های سراسر کشور در اجرای برنامه های دیدار چهره به چهره با مردم در شش ماهه اول سال 99 شرکت آب منطقه ای قزوین با 68 درصد اقدام مثبت در رتبه سوم شاخص بالاترین عملکرد اقدام مثبت در بین شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور قرار گرفت.
شایان ذکر است در این گزارش آماری تحلیلی تعداد اقدامات مثبت مدیران عامل 678 اقدام که معادل 31 درصد تقاضای مراجعین می باشد، اعلام گردیده و بر ادامه این روند با محوریت رسیدگی بر مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله تاکید شده است.

 

کد خبر: 1271
  تاریخ خبر : 11 اسفند 1399
 خواجوی
 1161
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 4,839
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,185,986
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 34.201.28.181

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8