|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تقدیر فرماندار شهرستان تاکستان از مدیر منابع آب این شهرستان

فرماندار شهرستان تاکستان با اهداء لوح تقدیری از زحمات و تلاش های جهادگونه مدیر منابع آب این شهرستان در راستای اقدامات و فعالیت های مرتبط با حراست از منابع آبی شهرستان تاکستان تقدیر بعمل آورد.

  اخبار آب
  29 خرداد 1400

شنا در کانال‌های آبیاری و تاسیسات آبی استان قزوین ممنوع است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: کانال های آبیاری، تأسیسات آبی و دریاچه سدهای زیاران و نهب محل مناسبی برای شنا نیستند و در صورت استفاده از این اماکن جهت شنا و تفریح احتمال وقوع حوادث تلخ و ناگوار حتمی است.

  اخبار آب
  25 خرداد 1400

5 برابر شدن اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه ای قزوین در سال گذشته

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با 5 برابر شدن اعتبارات عمرانی زمینه تسریع در اجرای طرح های آبرسانی در استان مهیا شده است.

  اخبار آب
  23 خرداد 1400

اقدامات پیشگیرانه در کنار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مهمترین گام جهت کاهش حوادث غرق شدگی در کانال های آبیاری می باشد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: کاهش حوادث غرق شدن در کانال های آبیاری دشت قزوین نیازمند اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مستمر و اقدامات پیشگیرانه با کمک دستگاههای خدمات رسان و امدادی می باشد.

  اخبار آب
  22 خرداد 1400

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مهم ترین اقدام جهت مدیریت صحیح مصرف آب و برق

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در نشست صمیمانه ای با حضور ائمه جماعات و اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان قزوین به تشریح اقدامات این شرکت و لزوم فرهنگ سازی جهت هدایت مردم به سمت صرفه جویی و مدیریت صحیح مصرف آب و برق پرداخت.

  خبر تصويري
  12 خرداد 1400

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) در شرکت آب منطقه ای قزوین

مراسم سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز این شرکت برگزار گردید.

  اخبار آب
  12 خرداد 1400

بهره مندی شهرها و روستاهای جنوب استان از آب شرب با کیفیت با احداث سد بالاخانلو

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار شهرستان بوئین زهرا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران اجرایی استان ضمن بازدید از مراحل اجرایی سد بالاخانلو، پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

  اخبار آب
  9 خرداد 1400

بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه انتقال اب از سد طالقان به شهرستان آبیک

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران اجرایی استان ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه خط انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک، پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

  اخبار آب
  9 خرداد 1400

دعوت از شرکت های واجد صلاحیت جهت تامین منابع مالی،احداث و بهره برداری سامانه انتقال آب از خروجی تصفیه خانه آب زیاران به شهرها و روستاهای تحت

شرکت آب منطقه ای قزوین،در نظر دارد مطابق مواد 20 و 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)و دستورالعمل های آنها از شرکت های واجد شرایط(اشخاص حقوقی غیر دولتی،دارای توان مالی و مدیریتی قابل قبول، امکان تامین سرمایه موردنیاز و احراز شرایط مندرج در اسناد ارزیابی کیفی) دعوت بعمل آورد

  مناقصات
  4 خرداد 1400

آزاد سازی بیش از 61 هکتار از اراضی بستر رودخانه های استان قزوین

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته با اختصاص 40 میلیارد ریال بیش از 61 هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه ها استان رفع تصرف شده است.

  اخبار آب
  2 خرداد 1400

تقدیر استاندار قزوین از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین

استاندار قزوین با اهدا لوح تقدیری به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به پاس و تلاش های مستمر و مساعی جهادگونه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

  اخبار آب
  2 خرداد 1400
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 47
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 5,291
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,186,438
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 44.211.243.190

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8