|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دعوت شرکتهای واجد صلاحیت جهت شرکت در آگهی عمومی ارزیابی کیفی مشاور

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق آگهی ارزیابی کیفی مشاور، انجام مطالعات مرحله اول تامین آب کشاورزی ناشی از جابجایی تخصیص آب سد طالقان به مصارف شرب استان را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.

  مناقصات
  1 آبان 1396

انتصاب مهندس علی رجبی به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران بحران و پدافند غیرعامل استان قزوین

طی حکمی از سوی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو مهندس رجبی رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان قزوین منصوب گردید.

  انتصاب
  26 مهر 1396

انتصاب رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای قزوین

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین جناب آقای رشوند بعنوان رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد منصوب و از زحمات بی شائبه سرکار خانم صادق زاده در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی گردید.

  انتصاب
  18 مهر 1396

برگزاری سی و پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین

سی و پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین با حضور استاندار جدید قزوین، نماینده مردم شریف بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین استاندار و فرمانداران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

  جلسات
  17 مهر 1396

تقدیر مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از مهندس پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بدلیل عملکرد مناسب در عرصه های مرتبط با بخش آب استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آورد.

  تقدیرنامه
  16 مهر 1396

برگزاری همزمان مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب منطقه ای قزوین

همزمان با هفتم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری عاشقان و محبان حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مدیران و کارکنان در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

  مناسبت ها
  10 مهر 1396

تودیع و معارفه سرپرست دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین سرکار خانم مهسا محسنی به عنوان سرپرست دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت منصوب گردید و از زحمات و تلاش های بی دریغ سرکار خانم صادق زاده طی 15 سال تصدی سرپرستی دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل قدردانی بعمل آمد.

  انتصاب
  10 مهر 1396

دعوت شرکتهای واجد صلاحیت جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق آگهی ارزیابی کیفی مشاور، خدمات گشت و بازرسی شبانه روزی جهت جلوگیری از تخلفات منابع آبی سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد شرکت و استقرار آزمایشگاه محلی برای کنترل کیفیت مصالح بتنی و خاکی پروژه احداث کانال اصلی شبکه آبیاری سد نهب را به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.

  مناقصات
  10 مهر 1396

کسب رتبه اول گروه مطالعات آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای قزوین در سطح شرکتهای آب منطقه ای کشور در ارزیابی عملکرد سال 1395

گروه مطالعات آب سطحی شرکت آب منطقه ای قزوین در ارزیابی عملکرد سال 1395 که توسط حوزه ستادی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام گرفته است برای چهارمین بار موفق به کسب رتبه نخست گردید. این موفقیت در سایه برنامه‌ریزیهای انجام شده و تلاش مستمر و پیگیر کارشناسان این گروه در رابطه با ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با مطالعات آبهای سطحی حاصل شده است. لازم به ذکر است گروه مطالعات آبهای سطحی در سال 1391 ،1393 و 1394نیز رتبه نخست کشوری را در ارزیابی حوزه ستادی وزارت نیرو کسب نموده است.

  جلسات
  6 مهر 1396

بازدید مدیر عامل و معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین از روند اجرایی سد بالاخانلو

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس پویا در این بازدید ضمن تقدیر از تغییرات صورت گرفته جهت تسریع در روند اجرایی پروژه اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به میزان پیشرفت اجرایی سد بالاخانلو مهمترین اولویت خرید و نصب تجهیزات ابزار دقیق پروژه می باشد که باید مشاور و پیمانکار با فوریت اقدام مقتضی را در این خصوص بعمل آورند.

  بازدید
  5 مهر 1396
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 1,516
  • بازدید دیروز : 3,985
  • کل بازدید : 5,178,705
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 54.163.200.109

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8