|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تدارک و تجهیز 28 گروه گشت و بازرسی جهت جلوگیری از تخلفات منابع آبی در محدوده عملکرد شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به اهمیت موضوع آب و لزوم حفاظت و صیانت از سفره های آب زیرزمینی و حفظ سرمایه گذاری های وابسته به این منابع در استان عنوان نمود در راستای طرح تعادل بخشی دشت قزوین گامهای موثری برداشته شده است.

  عمومی
  29 بهمن 1394

برگزاری دوره آموزشی ناظران حفاری بخش خصوصی

به منظور ساماندهی امور فنی مربوط به عملیات حفاری چاه های مجاز آب از طریق بهره گیری از توان مهندسی بخش خصوصی، تفاهم نامه ای بین شرکت آب منطقه ای قزوین و سازمان نظام مهندسی معدن استان قزوین منعقد گردیده است که دوره های آموزشی آن در حال برگزاری می باشد.

  عمومی
  29 بهمن 1394

جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره، مدیران و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید. شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا طهماسبی امام جمعه الوند نیز در این مراسم بعنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

  مناسبت ها
  26 بهمن 1394

تفاهم نامه اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب ( داناب ) در استان قزوین امضاء شد

به منظور ایجاد بسترهای فرهنگی و ترویج فرهنگ صرفه جوئی در مصرف آب در بین دانش آموزان مقطع تحصیلی دوره اول متوسطه، همزمان با سراسر کشور تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب منطقه ای قزوین و اداره کل آموزش و پرورش این استان برای اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب ( داناب ) امضاء شد.

  عمومی
  26 بهمن 1394

مزایده ماشین آلات سبک و سنگین

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریقه مزایده عمومی یک مرحله ای شش دستگاه خودروی سبک مازاد قابل شماره گذاری و ماشین آلات سنگین را به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

  مناقصات
  25 بهمن 1394

آزاد سازی بیش از 1500 متر مربع از حریم و بستر رودخانه باراجین در استان قزوین

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با پدیده زمین خواری، حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها به عنوان ثروت ملی (انفال) و اجرای قانون توزیع عادلانه آب، شرکت آب منطقه ای به عنوان متولی حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها

  عمومی
  21 بهمن 1394

آزاد سازی بیش از 1500 متر مربع از حریم و بستر رودخانه باراجین در استان قزوین

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با پدیده زمین خواری، حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها به عنوان ثروت ملی (انفال) و اجرای قانون توزیع عادلانه آب، شرکت آب منطقه ای به عنوان متولی حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها

  عمومی
  21 بهمن 1394

نشست ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان در شرکت آب منطقه ای قزوین

نشست ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان با حضور حجت الاسلام و المسلین حاج آقا مقدم مدیر ارزیابی دفتر فرهنگی وزارت نیرو و جناب آقای هدایتی مسئول ستاد اقامه نماز وزارت نیرو و ائمه جماعت و دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

  عمومی
  19 بهمن 1394

حضور فعال شرکت آب منطقه ای قزوین در نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 17 لغایت 21 بهمن ماه در محل کاروانسرای شهرستان آوج استان قزوین برگزار شد.

  عمومی
  18 بهمن 1394

نتایج مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات ورزشی بین همکاران شرکت و خانواده های این عزیزان در مجموعه های ورزشی شرکت برگزار گردید.

  اخبار ورزشی
  17 بهمن 1394

جشنواره ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات ورزشی بین همکاران شرکت و خانواده های این عزیزان در مجموعه های ورزشی شرکت برگزار خواهد شد.

  اخبار ورزشی
  13 بهمن 1394

شرکت آب منطقه ای قزوین درارزیابی عملکرددستگاه های آب منطقه ای سراسر کشور درسال1393صاحب رتبه برترشد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، بر اساس ارزیابی به عمل آمده توسط دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت مدیریت منابع آب ایران در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاه های آب منطقه ای سراسر کشور در سال 1393، شرکت آب منطقه ای قزوین حائز ((رتبه برتر رشد)) گردید.

  عمومی
  11 بهمن 1394

تمدید حکم عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین

مهندس حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی حکمی، مهندس رضا اخلاص مند را برای مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای قزوین منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است:

  عمومی
  11 بهمن 1394

تمدید حکم مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین

مهندس حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی حکمی، مهندس حمید قزوینی را برای مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین منصوب کرد.

  عمومی
  11 بهمن 1394

دعوت پیمانکاران برای شرکت در مناقصه دریچه ها

شرکت آب منطقه ای قزوین در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای مناقصه عملیات تهیه مصالح، ساخت، حمل و نصب و راه اندازی دریچه های هیدرومکانیکال(مدل نیرپیک) و همچنین تعمیر و تنظیم دریچه های آمیل در طول مسیر کانالهای اصلی و درجه 1 و 2 شبکه آبیاری دشت قزوین را به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

  مناقصات
  10 بهمن 1394

برگزاری دومین دوره مسابقات تیراندازی و چهارمین دوره مسابقات دارت سراسری صنعت آب و برق کشور

دومین دوره مسابقات تیراندازی و چهارمین دوره مسابقات دارت سراسری کارکنان صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران در خانه تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید.

  عمومی
  5 بهمن 1394
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 35
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 4,651
  • بازدید دیروز : 4,505
  • کل بازدید : 5,290,043
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 12:49:59
  • شناسه IP شما : 3.145.2.184

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8