|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مانور شکستگی در کانل اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

مانور شکستگی در کانل اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین با حضور جمعیت هلال احمر استان و واحدهای ذیربط این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  24 آبان 1393

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شرکت آب منطقه ای قزوین

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کلیه کارکنان شرکت آب منطقه ای در نمازخانه شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

  اخبار
  11 آبان 1393

بازدید معاون عمرانی استانداری و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین از مراحل اجرایی سد مخزنی نهب و بالاخانلو

جناب آقای حبیبی معاون امور عمرانی استاندری قزوین به همراه مدیر دفتر فنی استانداری، فرماندار شهر تاکستان ، مدیر عامل و معاونین شرکت آب منطقه ای قزوین از مراحل اجرایی سد مخزنی نهب و بالاخانلو بازدید کرد.

  اخبار
  7 آبان 1393

از کارشناس تحقیقات شرکت آب منطقه ای قزوین در هشتمین گردهمایی سراسری دبیران و کارشناسان کمیته های تحقیقات آب های منطقه ای کشور تقدیر شد.

از سرکار خانم شیما کبیری به عنوان یکی از کارشناسان برتر کمیته تحقیقات در هشتمین گردهمایی سراسری دبیران و کارشناسان کمیته های تحقیقات آب های منطقه ای کشور تقدیر شد.

  اخبار
  5 آبان 1393

اطلاعیه مربوط به حریم رودخانه های کوهین و یله گنبد

نظر به اینكه شركت سهامی آب منطقه¬ای قزوین در اجرای ماده (3) آئین نامه مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه¬ها ( مصوب سال 1379هیئت وزیران ) مبادرت به تعیین بستر و حریم رودخانه¬های کوهین و یله گنبد نموده است. لذا بدینوسیله به اطلاع كلیه مجاورین رودخانه های فوق الذکر (اشخاص ذینفع حقیقی و حقوقی) می‌رساند كه برای كسب اطلاع از حدود بستر و حریم این رودخانه¬ها به شركت سهامی آب منطقه‌ای قزوین به آدرس: بلوار شهید باهنر مراجعه و چنانچه اعتراضی نسبت به میزان بستر و حریم رودخانه¬های مذکور در محدوده فوق الذكر داشته باشند می‌توانند ظرف مدت یك ماه از تاریخ انتشار این اطلاعیه اعتراض خود را كتباً به دبیرخانه این شركت تسلیم و رسید دریافت دارند. بدیهی است به اعتراضات واصله پس از انقضاء مهلت قانونی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  اخبار
  4 آبان 1393

انسداد چاههای غیر مجاز در سطح استان

عوامل اجرايي شركت از ابتداي سال جاري و با اخذ احكام قضايي و پيگيري انجام شده و همكاري مسئولين محل،قضايي و نيروي انتظامي و تعداد 23حلقه چاه غير مجاز را انسداد و تعداد 26 حلقه چاه مجاز داراي اضافه برداشت را تقليل منصوبات داده است. در اين راستا تعداد 21 دستگاه حفاري غير مجاز توقيف شده است.

  اخبار
  4 آبان 1393

اطلاعیه مربوط به حفر چاه هاي غير مجاز در بستر رودخانه خررود و انتقال آب از طريق لوله به اراضي منابع طبيعي و ديم در بخشهاي خرمدشت و ضياء آباد

با توجه به اينكه در چند سال اخير عده اي سود جو با حفر چاه هاي غير مجاز در بستر رودخانه خررود و انتقال آب از طريق لوله به اراضي منابع طبيعي و ديم در بخشهاي خرمدشت و ضياء آباد اقدام به كشت محصولات پرآب طلب و غير ضروري مي نمايند كه اين امر از مصاديق نقض قانون و تضييع حقوق حقابه بران قانوني پايين دست رودخانه خررود مي باشد

  اخبار
  4 آبان 1393

بر شما باد تسلیت ماه خون ، ماه عشق ، ماه عزا ، ماه غم و ماه شفا …

بر شما باد تسلیت ماه خون ، ماه عشق ، ماه عزا ، ماه غم و ماه شفا …

  اخبار
  4 آبان 1393

جلسه آموزشی مدیریت استراتژیک، مدیریت امنیت اطلاعات برا اساس استاندارد ISO27001 نظام آراستگی محیط کار( 5S ) ، در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردی

جلسه آموزشی مدیریت استراتژیک، مدیریت امنیت اطلاعات برا اساس استاندارد ISO27001 نظام آراستگی محیط کار( 5S ) با حضور کلیه معاونین، مدیران ارشد و جمعی از کارشناسان شرکت آب منطقه ای در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  3 آبان 1393

خبر انسداد چاههاي غير مجاز در سطح استان

بنا به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي استان قزوين عوامل اجرايي شركت از ابتداي سال جاري و با اخذ احكام قضايي و پيگيري انجام شده و همكاري مسئولين محل،قضايي و نيروي انتظامي و تعداد 23حلقه چاه غير مجاز را انسداد و تعداد 26 حلقه چاه مجاز داراي اضافه برداشت را تقليل منصوبات داده است.

  اخبار
  3 آبان 1393

اطلاعیه مربوط به تعیین بستر و حریم رودخانه های بازار، وشته، گرکین و مشکین آباد

نظر به اینكه شركت سهامی آب منطقه¬ای قزوین در اجرای ماده (3) آئین نامه مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه¬ها ( مصوب سال 1379هیئت وزیران ) مبادرت به تعیین بستر و حریم رودخانه¬های بازار، وشته، گرکین و مشکین آباد نموده است. لذا بدینوسیله به اطلاع كلیه مجاورین رودخانه های فوق الذکر (اشخاص ذینفع حقیقی و حقوقی) می‌رساند كه برای كسب اطلاع از حدود بستر و حریم این رودخانه¬ها به شركت سهامی آب منطقه‌ای قزوین به آدرس: بلوار شهید باهنر مراجعه و چنانچه اعتراضی نسبت به میزان بستر و حریم رودخانه¬های مذکور در محدوده فوق الذكر داشته باشند می‌توانند ظرف مدت یك ماه از تاریخ انتشار این اطلاعیه اعتراض خود را كتباً به دبیرخانه این شركت تسلیم و رسید دریافت دارند. بدیهی است به اعتراضات واصله پس از انقضاء مهلت قانونی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  اخبار
  3 آبان 1393

اطلاعیه حفر چاه هاي غير مجاز در بستر رودخانه خررود و انتقال آب از طريق لوله به اراضي منابع طبيعي و ديم در بخشهاي خرمدشت و ضياء آباد

با توجه به اينكه در چند سال اخير عده اي سود جو با حفر چاه هاي غير مجاز در بستر رودخانه خررود و انتقال آب از طريق لوله به اراضي منابع طبيعي و ديم در بخشهاي خرمدشت و ضياء آباد اقدام به كشت محصولات پرآب طلب و غير ضروري مي نمايند كه اين امر از مصاديق نقض قانون و تضييع حقوق حقابه بران قانوني پايين دست رودخانه خررود مي باشد.

  اخبار
  3 آبان 1393
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 41
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,395
  • بازدید دیروز : 5,480
  • کل بازدید : 5,294,267
  • آخرین به روزرسانی : 1 اردیبهشت 1403 10:14:41
  • شناسه IP شما : 3.145.105.105

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8