|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فعال شدن کارگاه سد مخزنی بالاخانلو و جاده دسترسی به آن با اخذ اعتبارات سالجاری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از احداث این سد ذخیره سازی آب رودخانه حاجی عرب جهت تامین بخشی از نیاز آب شرب شهرستان بوئین¬زهرا و روستاهای اطراف آن، تنظیم آبدهی رودخانه حاجی عرب در جهت آبیاری 4200 هکتار اراضی تلفیقی پائین¬دست، حفظ نیاز محیط زیست و تغذیه مصنوعی آبخوان و کاهش برداشت از سفره آب زیرزمینی در جهت پایدار کردن آبخوان محدوده و کنترل سیلاب و طغیان¬های فصلی رودخانه حاجی-عرب میباشد.

  اخبار
  30 آذر 1392

ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت آب منطقه ای قزوین با موفقیت انجام گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، عملیات ممیزی مراقبتی نوبت دوم جهت تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS به مدت یک روز توسط شرکت نوبل ممیزی کننده این سیستم در شرکت آب منطقه ای قزوین برای سومین سال متوالی با موفقیت به پایان رسید.

  اخبار
  28 آذر 1392

ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت آب منطقه ای قزوین با موفقیت انجام گرفت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، عملیات ممیزی مراقبتی نوبت دوم جهت تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS به مدت یک روز توسط شرکت نوبل ممیزی کننده این سیستم در شرکت آب منطقه ای قزوین برای سومین سال متوالی با موفقیت به پایان رسید.

  اخبار
  28 آذر 1392

برگزاری سمینار یافته های علمی و پژوهشی در شرکت آب منطقه ای قزوین

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، سمينار تخصصی پژوهش به منظور ارائه دستاوردهاي حاصل از فعاليتهاي تحقيقاتي انجام شده در زمينه‌ تأسیسات و منابع آبي استان قزوین و تبادل نظر و ايجاد ارتباط با مراکز پژوهشي به منظور اجراي پروژه هاي تحقيقاتي و انجام اقدامات لازم براي کاربردي نمودن آن در اين شرکت برگزار گرديد.

  اخبار
  27 آذر 1392

نیاز شدید بخش کشاورزی ، به تغییر الگوی کشت و شیوه آبیاری برای عبور از بحران کم آبی

مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در گفتگوی ویژه خبری اظهار داشت : باتوجه به قرار گرفتن استان قزوین در منطقه نیمه خشک و درصورت مصرف آب به روش امروز ، در دهه های آینده با بحران آب روبرو خواهیم بود که باید سعی کنیم تا با اقدامات بلندمدت و سیاست‌های مناسب و قانون مند از شدت آسیب‌ها کاسته و با مدیریت بهینه آبی، بحران آب را مهار کنیم.

  اخبار
  19 آذر 1392

مراسم معارفه کارکنان جدیدالاستخدام شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

مراسم معارفه کارکنان جدید الاستخدام شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور مهندس حمید قزوینی و جمعی از معاونان و مدیران در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  11 آذر 1392

اولین كارگاه آموزشی”فلسفه تفکر و مدیریت مشارکتی” در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

اولین كارگاه آموزشی”فلسفه تفکر و مدیریت مشارکتی” با حضور کلیه مدیران و کارشناسان در روز پنجشنبه 7 آذرماه در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  10 آذر 1392

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بازنشستگان نمونه در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل ، اعضأ هیئت مدیره ، مدیران و کارکنان این شرکت و حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در سالن نمازخانه این شرکت برگزار شد.

  اخبار
  7 آذر 1392

استفاده از انرژي خورشيدي براي بهينه سازي سيستمهاي تأمين انرژي تجهيزات ايستگاههاي سنجش منابع آبهاي سطحي در شركت آب منطقه اي قزوين

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين مهندس حميد قزويني مديرعامل شركت آب منطقه اي قزوين با اعلام اين خبر اظهار داشت : در راستاي اجراي برنامه تكميل و تجهيز شبكه هاي اندازه گيري منابع آب سطحي و زيرزميني و همچنين به منظور تامين برق مصرفي تجهيزات ايستگاهها، اين شركت اقدام به تهيه و نصب تجهيزات لازم جهت بهينه سازي مصرف و استفاده از انرژي خورشيدي نموده است .

  اخبار
  6 آذر 1392

اقدام کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در کار انسان دوستانه اهداء خون هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در عملي خيرخواهانه با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان خون خود را برای درمان بیماران و افراد نیازمند اهدا کردند.

  اخبار
  6 آذر 1392

اولین دوره آموزشی مدیریت به هم پیوسته منابع آب با حضور معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی وزارت نیرو در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، اولین دوره آموزشی مدیریت به هم پیوسته منابع آب با حضور دکتر علیرضا دائمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو و مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار گردید.

  اخبار
  3 آذر 1392
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 50
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 3,621
  • بازدید دیروز : 3,958
  • کل بازدید : 5,184,768
  • آخرین به روزرسانی : 6 فروردین 1403 12:56:34
  • شناسه IP شما : 54.166.141.52

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8