|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شوراي هماهنگي مدیران ارشد صنعت آب و برق با حضور مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : نمایند‌گان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ، با حضور در شرکت آب منطقه ای قزوین، در جلسه ای با مدیران صنعت آب و برق استان، در جریان آخرین دستاوردها و عملکرد این شرکت ها قرار گرفته و تصمیمات موثری برای پیش برد هرچه مطلوب تر رسیدگی به نیازهای مردم شریف و شهید پرور استان قزوین در بخش آب کشاورزی، آب شرب و صنعت و برق اتخاذ گردید.

  اخبار
  26 مهر 1392

انسداد 13 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت : به منظور حفاظت و صیانت از سفره های آب زیرزمینی در استان و همچنین در راستای اجرای طرح تعادل بخشی دشت قزوین با تلاش شبانه روزی مأمورین و پرسنل حفاظت و بهره برداری این شرکت در قالب گروههای گشت و بازرسی صحرائی و اکیپ انسداد چاههای غیرمجاز که با حضور مستمر خود در محدوده های مطالعاتی استان به شناسایی چاههای غیرمجاز پرداخته و با همکاری نیروهای انتظامی و اخذ حکم انسداد از دستگاه قضائی از انجام تخلفات جلوگیری مینمایند، در نیمه اول سالجاری این شرکت موفق به پر و مسلوب المنفعه 13 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان گردیده است و 9 دستگاه حفاري غير مجاز نيز در حين حفاري در محدوده استان شناسايي و توقيف شده است .

  اخبار
  26 مهر 1392

لزوم توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب و مدیریت مصرف در استان قزوین با همکاری مردم و مسئولین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز استان ، بر توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب و مدیریت مصرف در جامعه تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین ، مهندس حمید قزوینی ضمن اعلام میزان بارندگی در استان به میزان 318 میلیمتر و سرانه آب جمعیت استان بمیزان 2400 مترمکعب خاطرنشان کرد: عدم استفاده از روشهای بهینه از منابع آب خسارات جبران ناپذیری برای مردم استان را در پی خواهد داشت.

  اخبار
  17 مهر 1392

دومین جلسه سرگروهین حلقه صالحین خواهران بسیجی ادارات استان در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : در اولین روز از ماه ذی الحجه و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ، دومین جلسه سرگروهین حلقه صالحین خواهران بسیجی ادارات استان قزوین با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ، مشاور استاندار ومدیرکل امور زنان و خانواده و کلیه اعضاء در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

  اخبار
  17 مهر 1392

برگزاری دومین جلسه نظام پیشنهادات در شرکت آب منطقه ای قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین : دومین جلسه کمیته نظام پیشنهادات با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضاء کمیته و نمایندگان سایر واحدها در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای قزوین تشکیل گردید.

  اخبار
  9 مهر 1392

گروه مطالعات آبهای سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین رتبه نخست کشوری را کسب کرد

براساس ارزیابی انجام شده از عملکرد فعالیت های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت های آب منطقه ای کشور در سال 1391، گروه مطالعات آبهای سطحی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای قزوین حائز رتبه نخست شد .

  اخبار
  9 مهر 1392

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس صنعت آب و برق استان قزوین برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس صنعت آب و برق استان با عنوان نشست بصیرتی با موضوع (سبک زندگی اسلامی ) با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)، مدیران عامل و بسیجیان و ایثارگران شرکت های صنعت آب و برق استان قزوین و جمعی از فرماندهان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، برگزار گردید .

  اخبار
  4 مهر 1392

برگزاري مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت آب منطقه اي قزوين

به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي قزوين: مراسم گراميداشت فته دفاع مقدس با حضور مهندس حميد قزويني رئيس هيئت مديره و مدير عامل، معاونان در جمع كاركنان در محل نمازخانه اين شركت برگزار گرديد.

  اخبار
  4 مهر 1392

راه اندازي شبكه بي سيم « وايرلس» بين واحدهاي تابعه شرکت آب منطقه ای قزوین

شبكه بي سيم وايرلس « Wireless» بين واحد ستادي شرکت آب منطقه ای قزوین و ادارات منابع آب شهرستانهاي: قزوين،بوئين زهرا، تاكستان، آبيك با حضور مهندس مهدي دانشگر مدیر کل دفتر بحران وپدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین و جمعی از معاونین و مدیران و كارشناسان این شرکت افتتاح شد.

  اخبار
  1 مهر 1392
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 46
  • بیشترین بازدید همزمان : 465
  • بازدید امروز : 2,029
  • بازدید دیروز : 5,480
  • کل بازدید : 5,292,901
  • آخرین به روزرسانی : 1 اردیبهشت 1403 10:14:41
  • شناسه IP شما : 3.145.47.118

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : قزوین، میدان امام خمینی، بلوار شهید باهنر، شرکت آب منطقه ای قزوین
  • کدپستی : 3419743193
  • تلفن : 028-33239655-8
  • فاکس : 028-33225074
  • پست الکترونیکی : info[at]qzrw.ir
  • پیامک : 10002833225071
  • تلفن گویا : 028-33239655-8