به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، مهندس امان آبادی در ابتدای این جلسه آموزشی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و لزوم پاسخگویی سریع، دقیق و شفاف به مراجعین در کوتاهترین زمان ممکن به شرح کلیات سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین (ساماب) پرداخت.
ایشان در ادامه به معرفی انواع خدمات قابل ارائه از طریق سامانه مذکور و همچنین نحوه ثبت درخواستها و مدارک مورد نیاز پرداخت و عنوان داشت: با راه اندازی سامانه ساماب ضمن کوتاهتر شدن زمان ارائه خدمات به متقاضیان شاهد افزایش میزان رضایت ارباب رجوع نیز خواهیم بود.
مهندس امان آبادی در پایان ابراز امیدواری نمود با اجرایی شدن کامل سامانه ساماب شاهد گامی موثر در راستای تحقق دولت الکترونیک در شرکت آب منطقه ای قزوین و جلب رضایت متقاضیان باشیم.
لازم به ذکر است: سامانه ساماب از سال 1395 در شرکت پیاده سازی شده است و در حال حاضر خدماتی از قبیل پروانه بهره برداری، پروانه مصرف بهینه، کف شکنی و جابجایی، لایروبی و ادامه حفاری، حفر چاه جدید، ترخیص دستگاه حفاری، استقرار دستگاه حفاری و ... از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می گردد و کلیه هزینه ها مربوط به آب بها و کارشناسی نیز از طریق این سامانه قابل پرداخت می باشد.